Παιδαγωγική διάσταση της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στην εκπαίδευση και εφαρμογές του

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Παιδαγωγική διάσταση της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στην εκπαίδευση και εφαρμογές του (EL)

Αναγνωστάκης, Ευριπίδης - Γεώργιος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμης της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών. (EL)

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο να ανιχνεύσει στην υπάρχουσα βιβλιογραφία αναφορές και έρευνες γύρω από την επίδραση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία. Αρχικά γίνεται μια σύντομη καταγραφή των χαρακτηριστικών που ενσωματώνει ένας διαδραστικός πίνακας και το λογισμικό που τον συνοδεύει. Το κύριο σώμα της εργασίας μπορεί να χωριστεί σε τρία επιμέρους τμήματα. Το πρώτο από αυτά συνοψίζει τα αποτελέσματα των πρώιμων ερευνών που έγιναν γύρω από τους διαδραστικούς πίνακες και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση τους. Στο επόμενο μέρος γίνεται κριτική ανάλυση βιβλιογραφικών αναφορών για τη χρήση των πινάκων στην εκπαίδευση, ενώ στο τελευταίο τμήμα επικεντρωνόμαστε στα αποτελέσματα που υπήρξαν από τη διδασκαλία σε συγκεκριμένα διδακτικά αντικείμενα (φυσικές επιστήμες και γλωσσικά μαθήματα). Τέλος, επιχειρείται μία προσέγγιση για μια περισσότερο αποτελεσματική μεθοδολογία χρήσης των πινάκων. Η εργασία καταλήγει σε συμπεράσματα και προτάσεις χρήσης των πινάκων στην εκπαίδευση και ειδικά στα οφέλη που προκύπτουν από αυτήν.

masterThesis

Διαδραστικός πίνακας (EL)
Computer assisted instruction (EL)
Methodology (EL)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) (EL)
Education (EL)
Interactive whiteboard (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Διδασκαλία (EL)
Μεθοδολογία (EL)
Teaching (EL)


2009


2015-11-18T10:53:42Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.