Δημιουργία παιχνιδιού ξενάγησης για ευφυείς συσκευές, με τη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας : η περίπτωση του Μουσείου Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου
Δημιουργία παιχνιδιού ξενάγησης για ευφυείς συσκευές, με τη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας : η περίπτωση του Μουσείου Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου
(EL)
Χατζηδημήτρης, Θωμάς
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. Πολιτισμική Πληροφορική.
(EL)
masterThesis
Επαυξημένη πραγματικότητα
(EL)
Applied Museum Education
(EL)
Μουσειοπαιδαγωγική εφαρμογή
(EL)
Μουσείο Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου
(EL)
Museum of Industrial Olive Oil Production in Lesvos
(EL)