Δημιουργία παιχνιδιού ξενάγησης για ευφυείς συσκευές, με τη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας : η περίπτωση του Μουσείου Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)

Δημιουργία παιχνιδιού ξενάγησης για ευφυείς συσκευές, με τη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας : η περίπτωση του Μουσείου Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου (EL)

Χατζηδημήτρης, Θωμάς

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. Πολιτισμική Πληροφορική. (EL)

masterThesis

Επαυξημένη πραγματικότητα (EL)
Applied Museum Education (EL)
Μουσειοπαιδαγωγική εφαρμογή (EL)
Μουσείο Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου (EL)
Museum of Industrial Olive Oil Production in Lesvos (EL)
Εκπαιδευτική εφαρμογή (EL)
Mobile app (EL)
Educational application (EL)
Εφαρμογή για κινητά (EL)
Augmented reality (EL)
Android (EL)


2012


2015-12-16T15:14:59Z

Μυτιλήνη




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)