Σχεδίαση εφαρμογής εκμάθησης & έκφρασης συναισθημάτων για παιδιά με αυτισμό με την χρήση κιναισθητικών διεπαφών

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Σχεδίαση εφαρμογής εκμάθησης & έκφρασης συναισθημάτων για παιδιά με αυτισμό με την χρήση κιναισθητικών διεπαφών (EL)

Νάκος, Ηλίας

aegean

Στα παιδιά με ΔΑΔ παρατηρούνται μη τυπικές συμπεριφορές στην ανάπτυξη και διατήρηση κοινωνικών επαφών (κοινωνική αμοιβαιότητα) , στην λεκτική και μη-λεκτική επικοινωνία, στην γενική συμπεριφορά (π.χ. εμφάνιση στερεότυπων και διασπαστικών αντιδράσεων), στα ενδιαφέροντα και στις δραστηριότητες. Ιδιαίτερα, οι μειωμένες δεξιότητες κοινωνικής αντίληψης και επικοινωνίας δυσκολεύουν τα παιδιά με ΔΑΔ στο να αναπτύξουν κοινωνικές σχέσεις, όπως για παράδειγμα να συνάψουν φιλίες. Συνεπώς, σε πολλές περιπτώσεις, οδηγούνται σταδιακά σε κοινωνική απομόνωση. Επομένως, ένας από τους βασικούς στόχους της θεραπευτικής παρέμβασης είναι η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η εξερεύνηση της χρησιμότητας των προηγμένων διεπαφών ανθρώπου-υπολογιστή, με έμφαση στις κιναισθητικές διεπαφές, στην κατάκτηση και γενίκευση δεξιοτήτων κοινωνικής επικοινωνίας για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.

masterThesis

Κιναισθητικές διεπαφές (EL)
Autism (EL)
Interaction (EL)
Αλληλεπίδραση (EL)
Αυτισμός (EL)


2015-10-08


2017-09-22T11:33:34Z

Σύρος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)