On line φροντιστήρια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





On line φροντιστήρια στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (EL)

Σταυριανού, Ζαμπετούλα

aegean

Both distance learning and e-learning offer innovative ways of learning, to multiple users, via e-mediated communication, characterized by the flexibility of teaching and learning. The development of Information and Communication Technologies gave new opportunities to this teaching approach. In this context, online tutoring centres were developed, both for primary and secondary education. The purpose of this research is to examine the structure of existing online tutorials for primary and secondary education in Greece, to study and analyze the ways of teaching organization in distance education and to explore the possibilities these online tutorials offer. The sample of this research consists of 13 online tutoring centres for primary and secondary education. Through the research the following were indicated: a) virtual presence and online communication (synchronous) are used to a great extent; b) students have the possibility to search courses based on various criteria, to evaluate the course based on specific criteria, and to search members on Skype; c) educational material used is specifically designed for distance learning, by teachers, s) forms of educational material provided more are sectional teleconferences (face to face) and electronic content (Word, PDF); e) the electronic mail is the main way of distribution of the educational material to students; f) there is the possibility of communication between teachers and students (synchronous) and between teachers (asynchronous); g) the educational material is evaluated by students / parents. However, the educational material is based only to a small extent on work in groups, with the aim to support social - collective learning through feedback.
Τόσο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όσο και η ηλεκτρονική μάθηση, προσφέρουν καινοτόμους τρόπους μάθησης, σε πολλούς χρήστες, μέσω της ηλεκτρονικής διαμεσολαβούμενης επικοινωνίας, με κύριο χαρακτηριστικό την ευελιξία της διδασκαλίας και της μάθησης. Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας έδωσε νέες δυνατότητες σε αυτή τη διδακτική προσέγγιση. Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύχθηκαν τα online φροντιστήρια, τόσο για την πρωτοβάθμια όσο και για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της συγκεκριμένης ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δομής των υπαρχόντων online φροντιστηρίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, η μελέτη και η ανάλυση των τρόπων οργάνωσης της διδασκαλίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καθώς και η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτελείται από 13 διαδικτυακά φροντιστήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκαν τα εξής: α) σε μεγαλύτερο βαθμό χρησιμοποιείται η εικονική παρουσία και ηλεκτρονική επικοινωνία (σύγχρονη), β) οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα αναζήτησης μαθημάτων βάσει διαφόρων κριτηρίων, αξιολόγησης μαθημάτων βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, καθώς και αναζήτησης μελών και διεπαφή μέσω Skype, γ) χρησιμοποιείται το εκπαιδευτικό υλικό που είναι ειδικά σχεδιασμένο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το οποίο δημιουργήθηκε από τους εκπαιδευτικούς του μαθήματος, δ) οι μορφές εκπαιδευτικού υλικού που παρέχονται περισσότερο είναι συγχρονικές τηλεδιασκέψεις (πρόσωπο με πρόσωπο) και ηλεκτρονικό κείμενο (Word, PDF), ε) το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ο κυριότερος τρόπος διανομής του εκπαιδευτικού υλικού στους εκπαιδευομένους, στ) δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων (σύγχρονα) και η δυνατότητα επικοινωνίας εκπαιδευτών μεταξύ τους (ασύγχρονα), ζ) υπάρχει σε αρκετά μεγάλο βαθμό η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού από τους μαθητές / γονείς. Ωστόσο, το εκπαιδευτικό υλικό αποτελείται σε μικρό βαθμό από εργασία σε ομάδες για τη στήριξη της κοινωνικής - συλλογικής μάθησης μέσα από ανατροφοδότηση.

masterThesis

E-learning (EL)
Distance learning (EL)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Διαδικτυακά φροντιστήρια (EL)
Online tutorials/schools (EL)
Ηλεκτρονική μάθηση (EL)


2017-06


2017-10-26T12:22:28Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.