Η Μικροδιδασκαλία ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2017 (EL)

Η Μικροδιδασκαλία ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης (EL)

Χριστοφόρου, Ζαφειρία

aegean

Σήμερα η εκπαίδευση ενηλίκων, που σχετίζεται με την οικονομική και κοινωνικοπολιτισμική παγκοσμιοποίηση, δίνει έμφαση στην «κοινωνία της γνώσης» με κύρια μέσα τη συνεχή επαγγελματική κατάρτιση και πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων, γι’ αυτό οι εκπαιδευτές ενηλίκων πρέπει όχι μόνο να διαθέτουν ιδιαίτερες γνώσεις, ικανότητες, δεξιότητες και στάσεις, αλλά και να μπορούν να τις αξιοποιούν με επιτυχία κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Η μικροδιδασκαλία αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτών ενηλίκων, γιατί συνδυάζει τη θεωρία με την πράξη, τη νέα τεχνολογία με τα παραδοσιακά μέσα διδασκαλίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους σε ένα πλασματικό περιβάλλον να ξεδιπλώσουν πτυχές της προσωπικότητας, των γνώσεων, των στάσεων, αλλά και των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους. Ωστόσο, όσον αφορά τη συμβολή της ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων στα πλαίσια της μη τυπικής εκπαίδευσης, η βιβλιογραφική έρευνα παραπέμπει σε ελλιπή ερευνητικά δεδομένα στον ελλαδικό χώρο. Έτσι, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να αποτελέσει μια προσπάθεια διερεύνησης αυτού του θέματος και σκοπός της είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με τη μικροδιδασκαλία ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης. Η παρούσα έρευνα στηρίζεται σε αρχές, κριτήρια και διαδικασίες ενός ποιοτικού μεθοδολογικού σχεδιασμού και από τα εργαλεία άντλησης ποιοτικού υλικού και συλλογής ποιοτικών δεδομένων επιλέχθηκε η συνέντευξη και πιο συγκεκριμένα η ημιδομημένη συνέντευξη, ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων αξιοποιήθηκε η μεθοδολογία της Ποιοτικής Ανάλυσης Περιεχομένου.

masterThesis

Εκπαίδευση Ενηλίκων (EL)
Πιστοποίηση Εκπαιδευτών (EL)
Μικροδιδασκαλία (EL)
Educators’ Certification of Qualifications (EL)
Non-Formal Education (EL)
Μη τυπική Εκπαίδευση (EL)
Adult Education (EL)
Microteaching (EL)


2017


2017-11-06T13:16:26Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.