Η Μικροδιδασκαλία ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Μικροδιδασκαλία ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης

Χριστοφόρου, Ζαφειρία

Βιτσιλάκη, Χρυσή
Κοντάκος, Αναστάσιος
Σταμάτης, Παναγιώτης

masterThesis

2017-11-06T13:16:26Z
2017


Σήμερα η εκπαίδευση ενηλίκων, που σχετίζεται με την οικονομική και κοινωνικοπολιτισμική παγκοσμιοποίηση, δίνει έμφαση στην «κοινωνία της γνώσης» με κύρια μέσα τη συνεχή επαγγελματική κατάρτιση και πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων, γι’ αυτό οι εκπαιδευτές ενηλίκων πρέπει όχι μόνο να διαθέτουν ιδιαίτερες γνώσεις, ικανότητες, δεξιότητες και στάσεις, αλλά και να μπορούν να τις αξιοποιούν με επιτυχία κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Η μικροδιδασκαλία αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτών ενηλίκων, γιατί συνδυάζει τη θεωρία με την πράξη, τη νέα τεχνολογία με τα παραδοσιακά μέσα διδασκαλίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους σε ένα πλασματικό περιβάλλον να ξεδιπλώσουν πτυχές της προσωπικότητας, των γνώσεων, των στάσεων, αλλά και των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους. Ωστόσο, όσον αφορά τη συμβολή της ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων στα πλαίσια της μη τυπικής εκπαίδευσης, η βιβλιογραφική έρευνα παραπέμπει σε ελλιπή ερευνητικά δεδομένα στον ελλαδικό χώρο. Έτσι, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να αποτελέσει μια προσπάθεια διερεύνησης αυτού του θέματος και σκοπός της είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με τη μικροδιδασκαλία ως εξεταστική ενότητα στην πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης. Η παρούσα έρευνα στηρίζεται σε αρχές, κριτήρια και διαδικασίες ενός ποιοτικού μεθοδολογικού σχεδιασμού και από τα εργαλεία άντλησης ποιοτικού υλικού και συλλογής ποιοτικών δεδομένων επιλέχθηκε η συνέντευξη και πιο συγκεκριμένα η ημιδομημένη συνέντευξη, ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων αξιοποιήθηκε η μεθοδολογία της Ποιοτικής Ανάλυσης Περιεχομένου.

Instructional systems (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85066761)
Microteaching (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85084934)
Adult education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99002124)

Εκπαίδευση Ενηλίκων
Πιστοποίηση Εκπαιδευτών
Μικροδιδασκαλία
Μη τυπική Εκπαίδευση
Educators’ Certification of Qualifications
Non-Formal Education
Adult Education
Microteaching

Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.