Η συμβολή ενός προγράμματος πειραματικών δραστηριοτήτων στις πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας και στις στάσεις των φοιτητών απέναντι στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η συμβολή ενός προγράμματος πειραματικών δραστηριοτήτων στις πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας και στις στάσεις των φοιτητών απέναντι στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών (EL)

Κεφάλα, Ειρήνη

aegean

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση της συμβολής ενός προγράμματος πειραματικών δραστηριοτήτων στις πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας και στις στάσεις απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες των φοιτητών - υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το δείγμα της έρευνας απετέλεσαν 97 φοιτητές που φοιτούσαν στο τέταρτο έτος των σπουδών τους στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ως μέσο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε στους φοιτητές πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος πειραματικών δραστηριοτήτων. Η ανάλυση των δεδομένων επέτρεψε να αναδειχθούν οι διαφοροποιήσεις στις πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας και στις στάσεις απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες των φοιτητών πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος πειραματικών δραστηριοτήτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με σχολιασμό των αποτελεσμάτων και με προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
The main purpose of the study is to investigate the self-efficacy beliefs and the attitudes of the pre-service elementary teachers towards science teaching. The sample of the research was consisted of 97 fourth year students from the Pedagogical Department of Elementary Education, at the University of the Aegean. A questionnaire was used as a mean of gathering the data, which was given to students before and after the implementation of the experimental activities program. The analysis of the data allowed the differentiations of the self-efficacy beliefs and the attitudes of the students towards science teaching not only before but also after the attendance of the experimental activities program to be shown. The dissertation comes to an end by commenting on the results and with proposals for further research.

bachelorThesis

Υποψήφιοι εκπαιδευτικοί (EN)
Attitudes (EN)
Self-efficacy beliefs (EN)
Πεποιθήσεις διδακτικής επάρκειας (EN)
Science teaching (EN)
Pre-service teachers (EN)
Στάσεις (EN)
Διδασκαλία των φυσικών επιστημών (EN)


2018-01-10


2018-02-26T13:28:04Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.