Εσωτερικό μάρκετινγκ και ικανοποίηση εργαζομένων την περίοδο της οικονομικής κρίσης: η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εσωτερικό μάρκετινγκ και ικανοποίηση εργαζομένων την περίοδο της οικονομικής κρίσης: η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου
Internal marketing and employee satisfaction during the economic crisis: the case of the banking sector

Αλέτρη, Γεωργία

Μπεκιάρης, Μιχάλης
Ζούντα, Στέλλα

masterThesis

2017-10-25
2018-04-17T12:53:35Z

Η παγκόσμια χρηματοοικονομική κρίση, η οποία επηρέασε και τον ελλαδικό χώρο, δεν άφησε ανεπηρέαστο το τραπεζικό σύστημα. Η πλειονότητα των κυβερνήσεων έλαβε πρωτοφανή μέτρα προκειμένου να μη διακοπεί η παροχή ρευστότητας και να διασωθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Η παρούσα εργασία διερευνά το ρόλο του εσωτερικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με το ανθρώπινο δυναμικό κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης στον Τραπεζικό κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι η συστηματική προσπάθεια διερεύνησης των αντιλήψεων, των στάσεων και των συμπεριφορών των στελεχών που εμπλέκονται στον τραπεζικό κλάδο σχετικά με την ικανοποίησή τους από την εργασία και συνεπώς τη συμβολή τους στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους τελικούς πελάτες. Αρχικά, παρατίθενται τα βιβλιογραφικά ευρήματα της σύγχρονης και διεθνούς βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, αναλύεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της Τράπεζας της Ελλάδος, Εθνικής, Πειραιώς, AlphaBank και της Eurobank. Για την αξιόπιστη προσέγγιση του ζητήματος πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο σε δείγμα 155 εργαζομένων στον τραπεζικό τομέα. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν πως η εργασιακή ικανοποίηση έχει να κάνει κυρίως με τις συνθήκες εργασίας, την καλή σχέση με τους ιεραρχικά ανωτέρους, το φιλικό περιβάλλον μέσα στην Τράπεζα, το οποίο θα οδηγήσει με τη σειρά του σε αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων.

Economic crisis (URL: http://zbw.eu/stw/descriptor/10343-6)
Marketing (URL: http://skos.um.es/unescothes/C02413)
Employment (URL: http://skos.um.es/unescothes/C01341)

Οικονομική κρίση
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Ανθρώπινο δυναμικό
Ικανοποίηση εργαζομένων

Διοίκηση Επιχειρήσεων - ΜΒΑ
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.