Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την ανάδειξη των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, μελέτη περίπτωσης Betty’s Bakery

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την ανάδειξη των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, μελέτη περίπτωσης Betty’s Bakery

Γεωργιάδη, Ναταλία

Σπύρου, Θωμάς
Δαρζέντα, Τζένη
Χαραλάμπους, Ελισάβετ

bachelorThesis

2019-06-20T12:07:13Z
2017-10-11

Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο το branding είναι σε θέση να υποστηρίξει και να ενισχύσει επιχειρήσεις, οι οποίες αν και έχουν μέσα στον τρόπο εργασίας και οργάνωσης τους στοιχεία της αειφόρου ανάπτυξης δεν έχουν βρει τον τρόπο να το παρουσιάσουν με επιτυχία στην κοινωνία, έτσι ώστε να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο την περιβαλλοντική συνείδηση των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι έχοντας ως βάση της αρχές και τα μοντέλα σχεδίασης της αειφόρου ανάπτυξης να δημιουργήσουμε ένα “πετυχημένο” brand, το οποίο θα επικοινωνεί τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από όλο το σύνολο της οπτικής του ταυτότητας, με σκοπό να δημιουργήσει αξιοπιστία και να προσελκύσει ακόμα περισσότερο κόσμο να κατευθυνθεί προς αυτόν τον τρόπο ζωής.

Sustainable development (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92005743)
Branding (Marketing) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2007006470)

Graphic design
Sustainability
Branding

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.