Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την ανάδειξη των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, μελέτη περίπτωσης Betty’s Bakery

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με σκοπό την ανάδειξη των αρχών της αειφόρου ανάπτυξης, μελέτη περίπτωσης Betty’s Bakery

Γεωργιάδη, Ναταλία

Σπύρου, Θωμάς
Δαρζέντα, Τζένη
Χαραλάμπους, Ελισάβετ

bachelorThesis

2019-06-20T12:07:13Z
2017-10-11

Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο το branding είναι σε θέση να υποστηρίξει και να ενισχύσει επιχειρήσεις, οι οποίες αν και έχουν μέσα στον τρόπο εργασίας και οργάνωσης τους στοιχεία της αειφόρου ανάπτυξης δεν έχουν βρει τον τρόπο να το παρουσιάσουν με επιτυχία στην κοινωνία, έτσι ώστε να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο την περιβαλλοντική συνείδηση των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι έχοντας ως βάση της αρχές και τα μοντέλα σχεδίασης της αειφόρου ανάπτυξης να δημιουργήσουμε ένα “πετυχημένο” brand, το οποίο θα επικοινωνεί τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από όλο το σύνολο της οπτικής του ταυτότητας, με σκοπό να δημιουργήσει αξιοπιστία και να προσελκύσει ακόμα περισσότερο κόσμο να κατευθυνθεί προς αυτόν τον τρόπο ζωής.

Sustainable development (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92005743)
Branding (Marketing) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2007006470)

Graphic design
Sustainability
Branding

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)