Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Hellenic Academic Libraries Link   

Αποθετήριο :
Kallipos Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το μάρκετινγκ των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Social Media Marketing (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T18:00:38Z


Στο 5ο κεφάλαιο αναλύονται το Social Media Marketing και η σχέση του Digital Marketing με τα ΜΚΔ. Διερευνώνται τα ΜΚΔ ως εργαλεία μάρκετινγκ, αμφισβητώντας τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ και αντικαθιστώντας τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσον αφορά τη δημιουργία εμπορικού σήματος. (EL)
Chapter 5 analyzes Social Media Marketing and the relationship between Digital Marketing and Social Media. Social Media are explored as marketing tools challenging traditional marketing methods and replacing traditional media in terms of branding. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Μονογραφία
Επιστημονικό πεδίο: Μάρκετινγκ, Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Kallipos Repository





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.