Η μελέτη αυτή διερευνά το ενδιαφέρον των παιδιών, πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Ιστορίας ενσωματώνοντας διαδραστική τεχνολογία μάθησης. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία Clickers και Kahoot! στο μάθημα της Ιστορίας για 6 συνεχόμενα μαθήματα. Στη μελέτη συμμετείχαν 20 μαθητές 4ης τάξης δημοτικού, ελληνόφωνοι αλλά και ξενόγλωσσοι, ηλικίας 9-10 χρονών. Έγινε συλλογή ποιοτικών δεδομένων μέσω βιντεογράφησης των παιδιών και συνέντευξης της εκπαιδευτικού, όπως και ποσοτικών δεδομένων με 3ων ειδών ερωτηματολόγια και ερωτήσεις διαμορφωτικής αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε αυξημένη συμμετοχή στο μάθημα, ιδιαίτερα από τους ξενόγλωσσους μαθητές οι οποίοι δεν συμμετείχαν υπό κανονικές συνθήκες στο μάθημα λόγω μειωμένης κατανόησης της ελληνικής γλώσσας, αυξημένο ενδιαφέρον των μαθητών για την Ιστορία, και μεγάλο αριθμό ορθών απαντήσεων στις ερωτήσεις διαμορφωτικής αξιολόγησης. Εντούτοις η ένταξη αυτού του είδους τεχνολογίας στην εκπαίδευση απαιτεί και τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία.
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Humanities and the Arts ▶ Arts (arts, history of arts, performing arts, music) Visual arts
(EN)
Διαδραστική τεχνολογία μάθησης
Kahoot
Τεχνολογικός εξοπλισμός
Ιστορία
Clickers
Greek
Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου