Η κυπριακή διάλεκτος στην έντυπη διαφήμιση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου   

Αποθετήριο :
Κτίσις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η κυπριακή διάλεκτος στην έντυπη διαφήμιση

Πολυβίου, Δανάη

Παπαδήμα, Ασπασία

bachelorThesis

2016-01-26T10:21:28Z
2014


Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση της κυπριακής διαλέκτου στην έντυπη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να ερευνήσει τους λόγους που χρησιμοποιείται η κυπριακή διάλεκτος στην έντυπη διαφήμιση. Επιπλέον, εξετάζεται η απήχηση που έχει στον κόσμο η χρήση της κυπριακής διαλέκτου στις έντυπες διαφημίσεις καθώς και ο εντοπισμός της ηλικιακής ομάδας που ανταποκρίνεται περισσότερο σε αυτή. Αρχικά, γίνεται αναφορά σε προηγούμενες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση διαλέκτων στις έντυπες διαφημίσεις σε παγκόσμιο πλαίσιο και έπειτα, η έρευνα καταλήγει σε μελέτες που έγιναν με τη χρήση της κυπριακής διαλέκτου στις διαφημίσεις των ΜΜΕ. Όσον αφορά την υλοποίηση των στόχων της μελέτης αυτής, χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία των ημι-δομημένων συνεντεύξεων καθώς και της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Το δείγμα των συνεντεύξεων αποτελείτο από (10) δέκα άτομα τεσσάρων διαφορετικών τομέων: (2) δύο της γραφιστικής, (2) δύο της διαφήμισης, (4) τέσσερις της δημοσιογραφίας και (2) δύο της γλωσσολογίας. Η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου, αφορά την καταγραφή στοιχείων του περιεχομένου των διαφημίσεων και το διαχωρισμό τους σε παρόμοια θέματα. Το δείγμα των διαφημίσεων αποτελείτο από (22) είκοσι δύο διαφημίσεις. Τα αποτελέσματα που απορρέουν μέσα από τα ερευνητικά εργαλεία, είναι ότι η κυπριακή διάλεκτος επιλέγεται στις διαφημίσεις για λόγους αμεσότητας και ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Επιπλέον, παρά τη μεγάλη απήχηση που γνωρίζει, υπάρχει κόσμος που την απορρίπτει. Τέλος, ο ηλικιακός παράγοντας φάνηκε να μην αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα ανταπόκρισης του κοινού.
Completed


Έντυπη διαφήμιση
Διαφήμιση
ΜΜΕ
Κυπριακή διάλεκτος
Διάλεκτος

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty of Fine and Applied Arts

open
Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.