Διερευνώντας τις (καθημερινές) αφηγήσεις και τη θέση τους στην κριτική γλωσσική εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Investigating (everyday) narratives and their exploitation in critical language education (EL)
Διερευνώντας τις (καθημερινές) αφηγήσεις και τη θέση τους στην κριτική γλωσσική εκπαίδευση (EL)

Αρχάκης, Αργύρης

Archakis, Argiris

2016
2021-09-20T06:45:40Z


Κεντρική θέση του άρθρου είναι ότι στον ποικιλόμορφο και πολυφωνικό κόσμο όπου ζούμε, η γλωσσική εκπαίδευση οφείλει να επικοινωνεί με κριτικές προσεγγίσεις και, ως εκ τούτου, να μην περιορίζεται σε αφηγηματικά κείμενα που επιλέγονται με παραδοσιακά κριτήρια όπως είναι αυτά της διαχρονικότητας και της λογοτεχνικότητας, αλλά να συμπεριλαμβάνει αφηγηματικά κείμενα από την κοινωνική καθημερινότητα των μαθητών/τριών. (EL)


Γραπτές αφηγήσεις (EL)
Κατασκευές ταυτοτήτων (EL)
Αφηγήσεις (EL)
Δημοσιογραφικές αφηγήσεις (EL)
Κριτική γλωσσική εκπαίδευση (EL)
Συν–αφηγήσεις (EL)

Gutenberg (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)