Ηλεκτρονικό marketing και κοινωνικά δίκτυα

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Έρευνα στην Ελλάδα (EL)
Ηλεκτρονικό marketing και κοινωνικά δίκτυα (EL)

Πίστα, Μαρία
Κόλλια, Ευαγγελία

Παπαδόπουλος, Δημήτριος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2016
2017-02-15T07:05:50Z


Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας ήταν η κατανόηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με το e-marketing που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις. Ο συνδυασμός αυτός μπορεί να αποφέρει στις εταιρίες αρκετά οφέλη καθώς μπορούν να προβάλουν την επιχείρηση αλλά και τα προϊόντα τους ανέξοδα και άμεσα καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές γίνονται μέλη και επηρεάζονται από τα συγκεκριμένα δίκτυα. Γίνονται αναφορές γενικότερες για την φύση των δικτύων αλλά και συγκεκριμένες στα σημαντικότερα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και για τις στρατηγικές που αναπτύσσονται από τις εταιρίες. Αναλύονται μελέτες περίπτωσης (Case studies) καθώς και έρευνες σε σχέση με των επηρεασμό που δέχονται οι καταναλωτές μέσα από τα δίκτυα αυτά. Παρουσιάζονται και αναλύονται απόψεις και θέσης επιχειρήσεων καθώς και άρθρα σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα και το social media marketing που αναπτύσσουν. Τέλος διεξάγεται έρευνα τόσο από την σκοπιά των καταναλωτών όσο και από την θέση των επιχειρήσεων στην Ελληνική αγορά σε σχέση με το e-marketing και τα κοινωνικά δίκτυα. (EL)


Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (EL)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)