δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Το ξενοδοχειακό προϊόν εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ΑΜΕΑ
The hotel product-service for people with disabilities
Το ξενοδοχειακό προϊόν είναι απαραίτητο να διαφοροποιείται και να προσαρμόζεται στις
ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Βασικό μέλημα των ξενοδοχειακών μονάδων,
αδιαμφισβήτητα, είναι η άμεση εξυπηρέτηση και η βέλτιστη παροχή υπηρεσίας προς τον
πελάτη. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται όταν οι πελάτες ενός ξενοδοχείου εντάσσονται στην
κατηγορία ατόμων με ειδικές ανάγκες. Αυτό σημαίνει πως το ξενοδοχειακό προϊόν πρέπει να
είναι διαμορφωμένο με τρόπο που να εξυπηρετεί σε άριστο επίπεδο τις ανάγκες και τις
επιθυμίες αυτών και να προσφέρεται η βέλτιστη υπηρεσία και εξυπηρέτηση.
Ουσιαστικά, σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της εξυπηρέτησης των
ατόμων με ειδικές ανάγκες. Αναλυτικότερα, η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της μεθόδου
ποσοτικής προσέγγισης, δημιουργώντας 100 ερωτηματολόγια τα οποία συμπλήρωσαν οι
συμμετέχοντας εθελοντικά μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Το δείγμα
αποτελείται από 100 άτομα που έχουν εμπειρία από το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και
εκφράζουν την εμπειρία τους.
The hotel product must be differentiated and adapted to the needs and wishes of consumers. The main concern of the hotel units, indisputably, is immediate service and the optimal provision of service to the customer. Special attention is needed when the customers of a hotel belong to the category of people with special needs. This means that the hotel product must be designed in a way that serves at an excellent level their needs and desires and offers the best service and service.
Essentially, the purpose of this thesis is to study the service of people with special needs. In more detail, the research was carried out through the quantitative approach method, creating 100 questionnaires which were filled in by the participants voluntarily through social networking platforms. The sample consists of 100 people who have experience with the modern hotel product and express their experience.
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) Ιστορία της τέχνης
(EL)
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Ιστορία και Αρχαιολογία Αρχαιολογία
(EL)
Hotels
Tourism
Τουρισμός
Άτομα με αναπηρία
Ξενοδοχείο
People with disabilities
Πανεπιστήμιο Πατρών ▶ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Μουσειολογίας
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.