Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού πολλαπλών παικτών σε δικτυακό περιβάλλον

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού πολλαπλών παικτών σε δικτυακό περιβάλλον (EL)

Παπαδάκη, Αλίκη (EL)
Papadaki, Aliki (EN)

ntua (EL)
Κόλλιας, Στέφανος (EL)
Καρπούζης, Κώστας (EL)
Στάμου, Γεώργιος (EL)

bachelorThesis

2022-10-14
2023-01-24T09:33:21Z


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο συνδυασμός ενός από τα πιο γνωστά και αγαπημένα παγκοσμίως επιτραπέζια παιχνίδια, η Monopoly («Μονοπώλιο»), με την ραγδαία εξελισσόμενη και αγαπητή κατηγορία παιχνιδιών που είναι τα βιντεοπαιχνίδια, χρησιμοποιώντας αντικειμενοστραφή προγραμματισμό. Συγκεκριμένα, έγινε επέκταση του σε παιχνίδι πολλών χρηστών βασιζόμενοι στο μοντέλο TCP/IP Εξυπηρετητή – Πελάτη και στον προγραμματισμό υποδοχών. Τέλος, έγινε χρήση της Python 3.9 και της ανερχόμενης στον τομέα, βιβλιοθήκης της, Pygame. (EL)
The purpose of this thesis is to combine one of the world's most well-known and beloved board games, Monopoly, with the rapidly evolving and beloved category of games that are video games, using object-oriented programming. In particular, it was extended to a multiplayer game based on the TCP/IP Server – Client model and socket programming. Finally, Python 3.9 and its up-and-coming Pygame library were used. (EN)


Παιχνίδι Πολλαπλών Παικτών (EL)
Επικοινωνία Δικτύου (EL)
Μονόπολη (EL)
Προγραμματισμός Χειρισμού Γεγονότων (EL)
Multiplayer (EN)
Event – Driven Programming (EN)
Pygame (EN)
Monopoly (EN)
Python (EN)

Greek

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (EL)
Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών. Εργαστήριο Συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης και Μάθησης (EL)

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)