Αξιολόγηση της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αξιολόγηση της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου (EL)
Evaluation of the distant education methodology: the case of Neapolis University Pafos (EN)

Ζαννέτος, Σάββας
Αθανασιάδη, Δέσποινα
Παυλάκης, Ανδρέας

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου προσφέρει προγράμματα σπουδών με την εξ αποστάσεως μέθοδο, από την ακαδημαϊκή χρονιά 2015 -16 και ήδη καταγράφηκαν οι πρώτοι απόφοιτοι των προγραμμάτων αυτών. Συνακόλουθα, κατέστη αναγκαίο να αξιολογηθεί η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε και για την επίτευξη του σκοπού αυτού αποτυπώθηκαν απόψεις των φοιτητών για μια σειρά θεμάτων σε σχέση τη χρήση και την αποτελεσματικότητα της μεθοδολογίας. Συνολικά, ανταποκρίθηκαν, σχεδόν, τρεις στους τέσσερις φοιτητές οι οποίοι γενικά είναι ικανοποιημένοι από την επικοινωνία με το ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό, την ανατροφοδότησή τους για γραπτές εργασίες και τη διεξαγωγή των τηλεσυναντήσεων. Τα συγκεκριμένα ευρήματα είναι σε μεγάλο βαθμό ικανοποιητικά, δεδομένου της μικρής διάρκειας προσφοράς προγραμμάτων σπουδών με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά ο εφησυχασμός δεν επιτρέπεται αλλά αντιθέτως, επιβάλλεται η υιοθέτηση προγραμμάτων ανάπτυξης προσωπικού – ακαδημαϊκού και διοικητικού –για την επίτευξη ολικής ποιότητας, η αναζήτηση της οποίας, εξ ορισμού, είναι συνεχής. (EL)
The Neapolis University Pafos offers distance learning programs since the academic year 2015-16 and already the first students of these programs have graduated. Consequently, it became necessary to evaluate the methodology applied and in order to achieve this goal students' views were reflected on a number of issues regarding the use and effectiveness of the methodology. Altogether, almost three out of four students who responded are generally satisfied with the communication with the academic and administrative staff, the feedback on their written work and the conduction of e-classes. These findings are largely satisfactory, given the short duration of the program offering distance learning. However, complacency is not accepted, but on the contrary, it is imperative to adopt staff development programs - academic and administrative - to achieve total quality, which is, by definition, continuous. (EN)


χρήση τεχνολογίας (EL)
επικοινωνία (EL)
γραπτές εργασίες (EL)
απόψεις φοιτητών (EL)
ρόλος καθηγητή (EL)
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Τηλεσυναντήσεις (EL)
students’ opinions (EN)
Neapolis University Pafos (EN)
use of technology (EN)
distance education (EN)
communication (EN)
professor’s role (EN)
teleconferences (EN)
written assignments (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 5Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 1-15 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 5Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 1-15 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Ανδρέας Παυλάκης (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.