Μετασχηματισμός κειμένου και παραγωγή επικαιροποιημένου εκπαιδευτικού υλικού για εξΑΕ μέσα από διαδικασίες συνεργασίας, αλληλεπίδρασης & συνδημιουργίας. Μελέτη περίπτωσης ομάδας φοιτητών της Θ.Ε. ΕΠΑ65 του Α.Π.ΚΥ. (Ακαδ. Έτος 2016-2017).

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μετασχηματισμός κειμένου και παραγωγή επικαιροποιημένου εκπαιδευτικού υλικού για εξΑΕ μέσα από διαδικασίες συνεργασίας, αλληλεπίδρασης & συνδημιουργίας. Μελέτη περίπτωσης ομάδας φοιτητών της Θ.Ε. ΕΠΑ65 του Α.Π.ΚΥ. (Ακαδ. Έτος 2016-2017). (EL)
Text transformation and updated teaching material production for Distance Education through cooperative, interactive & co-productive process. A case study in postgraduate students from O.U.C. (EPA65 module, Academic Year 2016-2017) (EN)

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Εφαρμογή, Μελέτη Περίπτωσης (EL)

2017-12-21


Στην εξΑΕ το ειδικά διαμορφωμένο «πολυμορφικό» εκπαιδευτικό υλικό αποκτά κεντρικό διδακτικό ρόλο μέσα στα αναπροσαρμοσμένα πλαίσια της αυτόνομης και ευρετικής διαδικασίας μάθησης. Ακολουθώντας ιδιαίτερες αρχές στον σχεδιασμό και την ανάπτυξή του, καθίσταται πραγματικά αποδοτικό και κατάλληλο για μια απαιτητική και υψηλών προδιαγραφών εκπαίδευση του 21ου αιώνα. Στην παρούσα εργασία αποτυπώνεται η εμπειρία της συνεργασίας και αλληλεπίδρασης μιας ομάδας 6 μεταπτυχιακών φοιτητών του Α.Π.ΚΥ. υπό την προτροπή της Καθηγήτριας/Συμβούλου τους και Συντονίστριας της θεματικής «Ανοικτή και εξΑΕ» (ΕΠΑ65), την ακαδημαϊκή χρονιά 2016-2017 να μετασχηματίσουν κοινή εργασία τους σε εξΑΕ εκπαιδευτικό υλικό, εφαρμόζοντας στην πράξη τις σύγχρονες αρχές συγγραφής και ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για εξΑΕ. Αξιοποιώντας τα μοντέλα West & Lionaraki, καθώς και το μοντέλο A.R.C.S. του Keller, έδωσαν έμφαση στην κάλυψη των πολλαπλών εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευομένων, προσφέροντας ποικιλία μέσων και ελευθερία επιλογών, λαμβάνοντας υπόψη τα διάφορα μαθησιακά στυλ και τον ατομικό ρυθμό μελέτης του κάθε φοιτητή. Αυτή η εκπαιδευτική καινοτομία αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας και μάθησης στην εξΑΕ, με τους εκπαιδευομένους να αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στη διαδικασία της μάθησης, ως συνδιαμορφωτές του διδακτικού υλικού, όχι μόνο μαθαίνοντας μέσα από τη δική τους πράξη αυτά που η θεωρία ορίζει αλλά και -γιατί όχι-προσθέτοντας την δική τους οπτική στη θεωρία αυτή. (EL)
In Distance Education "polymorphic" educational material, has a central teaching role within the updated framework of the autonomous and heuristic learning process. By following special principles in its design and development, it is truly efficient and suitable for the demanding needs of the 21st-century education. This study describes the collaborative and interactive experience of a group of 6 postgraduate students from the O.U.C. and their tutor’s encouragement, to transform University’s educational material in an eLearning format. Students acted as co-authors of the material of their module, as part of their assignments, that they had been integrated in the curriculum process, applying all the synchronous principles on developing educational material suitable for Distance Education’s purposes. Taking advantage of the West & Lionaraki as well as Keller's models (A.R.C.S.), they targeted to cover the distance trainees’ multiple educational needs, offering them a variety of media and freedom of choice and coming in line with the existing different learning styles and the individual rhythm of each student study. This educational innovation comes as an equivalent and alternative suggestion, contributing to the field of Distance Education with up-to-date material both in content and form. (EN)


Πολυμορφικότητα (EL)
Αυτονομία (EL)
ΕξΑΕ (EL)
Μοντέλο West & Lionaraki (EL)
Μοντέλο A.R.C.S. (EL)
Μαθησιακά στυλ (EL)
yA.R.C.S. model (EN)
Distance Education (EN)
West & Lionaraki model (EN)
Polymorphic Material (EN)
Learning styles (EN)
Autonom (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 73-81 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 73-81 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.