Αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου Unity 3d σε συνδυασμό με flippedclassroom στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου Unity 3d σε συνδυασμό με flippedclassroom στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες (EL)
Utilization of the Unity 3d digital tool in combination with flipped classroom in the orientation of pupils with special needs (EN)

Ιορδανίδου, Σημέλα Παναγιώτης
Χουλιάρα, Ξανθή Βασίλειος
Λούφη, Μαρία Εριάλντα Λάμπης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Εξ αποστάσεως; Αντίστροφη τάξη; Ψηφιακό εργαλείο (EL)

2017-12-21


Τα σύγχρονα μαθησιακά περιβάλλοντα εμφανίζουν μεγάλη συχνότητα χρήσης ψηφιακών εργαλείων βασισμένων σε εικονικές τεχνολογίες. Η εκπαιδευτική διαδικασία μετασχηματίζεται σε παιγνιώδη και βιωματική με αξιόλογα αποτελέσματα από τη χρήση τρισδιάστατων αναπαραστάσεων αυθεντικών περιβαλλόντων, μέσω ασφαλών πειραμάτων εικονικής πραγματικότητας και της νέας στρατηγικής διδασκαλίας αντίστροφη τάξη (flipped classroom). Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση της εφαρμογής μηχανής παιχνιδιών Unity 3d σε συνδυασμό με την αντίστροφη τάξη στον προσανατολισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες. Το ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 20 μαθητές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, 18-25 ετών, στην Πρότυπη Βιοτεχνική Μονάδα Λακκιάς Θεσσαλονίκης. (EL)
Modern learning environments show a high frequency of use of digital tools based on virtual technologies. The educational process is transformed into a playful and experiential one, with remarkable results by using three-dimensional representations of authentic environments via secure virtual reality experiments and the new teaching strategy in reverse order (flipped classroom). The present paper attempts to explore the application of Unity 3d game engine in combination with reverse orientation class of students with disabilities. The research interest focuses on the results of a survey conducted in 20 pupils with special educational needs, 18-25 years old, of the Model Industrial Unit Lakkias of Thessaloniki, in the Informatics lesson from the teacher of class Loufi Maria Erialnta. (EN)


μαθητές με ειδικές ανάγκες (EL)
Unity 3d ψηφιακό εργαλείο (EL)
Εικονική πραγματικότητα (EL)
flipped classroom (EN)
pupils with special needs (EN)
Virtual Learning Environment (EN)
Unity 3d digital tool (EN)
Virtual Reality (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 151-158 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 151-158 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Σημέλα Παναγιώτης Ιορδανίδου (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.