Ένα πρότυπο εκπαιδευτικό σενάριο για την ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα e-lios:Το Ολοκαύτωμα στην πλατφόρμα e-lios

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ένα πρότυπο εκπαιδευτικό σενάριο για την ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα e-lios:Το Ολοκαύτωμα στην πλατφόρμα e-lios (EL)
A model educational scenario for the on line educational platform e-lios: Holocaust in e-lios Plattform Ένα πρότυπο εκπαιδευτικό σενάριο για την ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα e-lios:Το Ολοκαύτωμα στην πλατφόρμα e-lios. (EN)

CHIOTELIS, IOANNIS
Plota, Despoina

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Inquiry based learning Model (EN)

2017-12-21


Η πλατφόρμα E-lios είναι μια νέα εκπαιδευτική πλατφόρμα που παρέχει στους εκπαιδευτικούς και τους διδάσκοντες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους εκπαιδευτικά σενάρια. Η καινοτομία του είναι ότι παρέχει ένα δομημένο πλαίσιο όπου ένας εκπαιδευτικός μπορεί να ακολουθήσει κατάλληλα βήματα ενός οδηγού πλοήγησης και να δημιουργήσει ένα εκπαιδευτικό σενάριο. Αυτά τα βήματα παρουσιάζονται ως πεδία που πρέπει να συμπληρωθούν από τον συγγραφέα ενώ στο τέλος εμφανίζονται ως ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα σε μορφή έτοιμου προς διδασκαλία. Εκτός από αυτή τη δομημένη μορφή, η πλατφόρμα e-lios εισάγει δύο κύριες καινοτόμες πτυχές. Πρώτον, παρέχει το πεδίο: «ιστορίες ζωής φοιτητών» όπου οι μαθητές μπορούν να ανεβάσουν τις δικές τους ιστορίες και δεύτερον, μέσα στην ίδια φιλοσοφία, η πλατφόρμα e-lios εισάγει την καρτέλα «δεξιότητες ζωής» κυρίως για δασκάλους αλλά και ενήλικες που επιθυμούν να μοιραστούν τις εμπειρίες της ζωής τους. Αυτές οι δύο πτυχές της πλατφόρμας e-lios εισάγουν ευθέως προσωπικές εμπειρίες στη διαδικασία εκμάθησης, αναπτύσσοντας έτσι σενάρια βασισμένα στη μετασχηματιστική μάθηση. Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε ένα σενάριο με τίτλο: "Διδασκαλία του Ολοκαυτώματος. Μάθηση για το Άουσβιτς μέσω της τέχνης ". Αυτό το εκπαιδευτικό σενάριο πλησιάζει σε ένα μεγάλο ιστορικό γεγονός μέσω μεμονωμένων εμπειριών, που εκφράζονται από την τέχνη. (EL)
E-lios platform is a new educational platform that provides to teachers and educators the ability to create their own educational scenarios. Its innovation is that provides a structured framework where a teacher can follow guidance steps and built an educational scenario. These steps are presented as fields to be completed by the writer while at the end it appears as an integrated outcome in ready to teach form. Apart from this structured form, e-lios platform introduces two main innovative aspects. First, provides the field: “students life stories” where students can upload their own stories and secondly, within the same philosophy, e-lios platform introduces the “life skills” tab mainly for teachers, but also for adults wishing to share their life experiences. These two aspects of the e-lios platform are straightly introducing personal experiences into learning procedure, developing thus scenarios based on transformative learning. Within this framework we are proposing a scenario titled: “Teaching the Holocaust. Learning about Auschwitz through art”. This educational scenario is approaching a major historical event through individual experiences, expressed by art. (EN)


πλατφόρμα e-lios (EL)
εκπαιδευτικό σενάριο (EL)
Μετασχηματίζουσα Μάθηση (EL)
Ολοκαύτωμα (EL)
Τέχνη (EL)
Art (EN)
Holocaust (EN)
educational scenario (EN)
transformative learning (EN)
E-lios platform (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Αγγλική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 282-291 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 282-291 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 IOANNIS CHIOTELIS, Despoina Plota (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.