E-learning: A case study of e-learning courses at the University of Athens

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



E-learning: A case study of e-learning courses at the University of Athens (EN)

POLYDOROS, GEORGIOS

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Οι ερευνητές ενδιαφέρονται για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της ηλεκτρονικής μάθησης. Αυτό που μπορεί να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών μαθημάτων ερευνάται. Αυτή η μελέτη αναφέρεται σε ένα ασύγχρονο online μάθημα που προσφέρει το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ένα ερωτηματολόγιο αποτελείται από δύο μέρη χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων. Στο πρώτο μέρος συγκεντρώθηκαν δημογραφικά στοιχεία ενώ το δεύτερο μέρος εξέτασε τις απόψεις των μαθητών σχετικά με τη δραστηριότητα που θεωρήθηκε πιο αποτελεσματική, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και το μεγαλύτερο μειονέκτημα της ασύγχρονης μάθησης. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι όλες οι δραστηριότητες π.χ. η κοινωνική δικτύωση, τα τεστ, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το βίντεο και οι ασκήσεις ήταν σημαντικές. Επιπλέον, τα ευρήματα αποκάλυψαν τον χρόνο ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και την μη επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο το μεγαλύτερο μειονέκτημα. (EL)
Researchers are interested in gauging online learning. What might be influencing effectiveness of online courses is under the microscope. This study refers to an asynchronous online course offered by the University of Athens. A questionnaire consisting of two parts was used to collect the data.In the first part, demographics were gathered while the second part examined student opinion about the activity considered to be the most effective, the biggest advantage and the biggest disadvantage of asynchronous learning. The results suggested that all activities e.g. social networking, tests, email, recorded video and exercises are significant. In addition, the findings revealed time as the biggest advantage and no face-to-face communication as the biggest disadvantage. (EN)


advantages (EN)
disadvantages (EN)
activities (EN)
asynchronous learning (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Αγγλική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 82-91 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 82-91 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.