Διερεύνηση των στάσεων των Εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των ταμπλετών στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διερεύνηση των στάσεων των Εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των ταμπλετών στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας (EL)
The use of tablets in teaching and learning French as foreign language in Greece : teachers point of view (EN)

Ηλία, Ιωάννα Αντωνιος
Κρυστάλλη, Πηνελόπη Σταύρος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Πρωτότυπη έρευνα (EL)
research (EN)

2017-12-21


Έχει αποδειχθεί ότι η ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διαδικασία της διδασκαλίας/εκμάθησης της ξένης γλώσσας έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στο επάγγελμα του καθηγητή της ξένης γλώσσας, στον ρόλο του, στη στάση του και στις εκπαιδευτικές πρακτικές που υιοθετεί. H παραδοσιακή και οδηγούμενη από τον εκπαιδευτικό διδασκαλία έδωσε τη θέση της στην Ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) και πρόσφατα στη Μάθηση μέσω κινητών Συσκευών (ΜΚΣ) (m-learning). Η ταχεία εξέλιξη των κινητών συσκευών και των λογισμικών διευκόλυνε την ανάπτυξη εφαρμογών για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε κινητές συσκευές και ιδιαίτερα σε ταμπλέτες. Η παρούσα έρευνα, επιχειρεί να διερευνήσει τη στάση των εν ενεργεία καθηγητών της γαλλικής γλώσσας απέναντι στο ενδεχόμενο της ένταξης της ταμπλέτας στη σχολική τάξη ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Ως εργαλείο έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, στο οποίο επιλέχθηκαν ερωτήσεις με τρόπο ώστε να συνδέουν τα θεωρητικά μοντέλα με την εν λόγω έρευνα και να απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα. Στην έρευνα συμμετείχαν 106 καθηγητές γαλλικής γλώσσας προερχόμενοι από διαφορετικά μέρη της Ελλάδος.Τα αποτελέσματα της έρευνας μας έδωσαν τη δυνατότητα αφενός να εντοπίσουμε τη στάση των καθηγητών της γαλλικής γλώσσας ως προς την ένταξη και χρήση της ταμπλέτας στην εκπαιδευτική διαδικασία αφετέρου τους παράγοντες που επηρεάζουν τη στάση αυτή. (EL)
Information and communication technology (ICT) have changed the way we teach foreign languages (FL) as well as the FL teacher's role, attitude, and the educational practices and strategies used in the classroom. Traditional methods and approaches of teaching have been replaced by e-learning and recently by m-learning. In fact, during the last decade, new technologies and software have facilitated the creation of MALL applications especially for tablets.The main focus of this research was to identify the point of view of in-service French language teachers regarding the use of tablets in the classroom. The research also sought to understand the main reasons and factors which influence teachers’ attitude and beliefs of the use of this device for educational purposes. For this end, a questionnaire was used as a research tool. The questions were formed in order to connect theoretical models with the specific research and also to answer research questions. The questionnaire was answered by 106 in-service French language teachers, from different parts of Greece.This paper will firstly introduce the area of m-learning and MALL through a summary of the literature and present the analysis of the data collected. (EN)


teacher’s perspective (EL)
French as a Second Languag (EL)
m-learning MALL (EL)
tablets (EL)
teacher’s perspective (EN)
m-learning MALL (EN)
tablets (EN)
French as a Second Language (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 152-163 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 152-163 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Πηνελόπη Σταύρος Κρυστάλλη, Ιωάννα Αντωνιος Ηλία (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.