Το ερευνητικό έργο των Δ.Ε. του ΜΠΣ «Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής» του ΕΑΠ (2003-2017). Μια πρώτη προσέγγιση.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το ερευνητικό έργο των Δ.Ε. του ΜΠΣ «Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής» του ΕΑΠ (2003-2017). Μια πρώτη προσέγγιση. (EL)
The dissertation research project of the Postgraduate Programme “French Language Teachers Specialisation” of the Hellenic Open University (2003-2017). An initial approach (EN)

Αλικιώτη, Αννα
Κάκαρη, Ντιάνα
Χατζημιχαήλ, Χαρούλα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Ποιοτική και ποσοτική (EL)

2017-12-21


Η παρούσα ανακοίνωση αφορά μια έρευνα για τις Διπλωματικές εργασίες (Δ.Ε.) που πραγματοποιήθηκαν από την αρχή λειτουργίας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΜΠΣ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) «Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής» έως σήμερα. Ο επιδιωκόμενοςστόχος είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τις συγκεκριμένες Δ.Ε και τα αποτελέσματά τους, ενώ μελετώνται ειδικότερα και όσες πληρούν κατά το δυνατόν περισσότερο τα κριτήρια που έχουν τεθεί για τη συγγραφή και την αξιολόγηση τους. Ακριβέστερα, γίνεται προσπάθεια για διερεύνηση των ποσοτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών των Δ.Ε. καθώς και ανάδειξη της συνεισφοράς τους στον Τομέα της Διδακτικής της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας.Η παρουσίαση της συγκεκριμένης διερεύνησης απαρτίζεται από:1. το είδος της έρευνας, το σκοπό της, το υπό μελέτη δείγμα και τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε,2. τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για το φύλο, τη θεματολογία και τη βαθμολογία των Δ.Ε. που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία από το 2002 έως το 2015 και3. τα ποσοτικά δεδομένα (κοινό-στόχο, επίπεδο γλωσσομάθειας) των καλύτερων Δ.Ε. από το 2012 έως το 2015 και την διεξοδικά ποιοτική ανάλυση για τη θεωρητική και πρακτική/ερευνητική αξία τους. (EL)
The present announcement pertains to a research on the Dissertations accomplished since the opening of the Postgraduate Programme of the Hellenic Open University “French Language Teachers Specialisation” until today. Its aim is to reach certain conclusions on the particular Dissertations and their results, focusing in particular on the papers which meet most closely the set criteria on the writing and evaluation. More precisely, an effort to examine the quantitative and qualitative characteristics of the Postgraduate Dissertations is being made, and highlight their contribution to the domain of Teaching French as a Foreign Language. The presentation of the particular study consists of: 1. the type of research, its aim, the sample examined and the methodology applied, 2. the quantitative and qualitative data on the gender, the range of topics covered and the marking of the Postgraduate Dissertations that were completed between 2002-2015 and 3. the quantitative data (target group, level of language learning) of the best Postgraduate Dissertations from 2012 until 2015, as well as a thorough qualitative analysis of their theoretical and practical / research value. (EN)


θεωρητική/ερευνητική/πρακτική συνεισφορά (EL)
Δ.Ε. (EL)
« ΜΠΣ Καθηγητών Γαλλικής» (EL)
Postgraduate Dissertations (EN)
Postgraduate Programme of French Language Teachers (EN)
theoretical/research/practical contribution (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 2Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 121-137 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 2Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 121-137 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Αννα Αλικιώτη, Ντιάνα Κάκαρη, Χαρούλα Χατζημιχαήλ (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.