Learning Analytics with Excel in a Blended Learning Course

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Learning Analytics with Excel in a Blended Learning Course (EN)

Alachiotis, Nikolaos S.
Verykios, Vassilios S.
Stavropoulos, Elias C.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Παρουσιάζεται μια μελέτη στη χρήση των πόρων του Moodle και την προσοχή από τους συμμετέχοντες σε αυτούς τους πόρους κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Επίσης γίνεται εκμετάλλευση αυτής της ευκαιρίας ώστε να καταγραφεί αυτή η προσοχή. Έχουν χρησιμοποιηθεί οι συγκεντρωτικοί πίνακες ως εργαλείο στο Microsoft Excel έτσι ώστε να παραχθούν και να απεικονιστούν γραφικά τα αποτελέσματα. Τα πεδία που επεξεργάζονται είναι τα: Quizzes , Assignments και Forums κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος μικτής μάθησης διάρκειας ενός κύκλου, με αντικείμενο το προγραμματισμό σε Scratch. Τα δεδομένα έχουν εξαχθεί από τα log files της βάσης δεδομένων του Moodle. Η απόδοση των συμμετεχόντων παριστάνεται και η συμμετοχή τους στους πόρους απεικονίζεται γραφικά. Επίσης αναλύεται ποιοι πόροι από τους παραπάνω προσπελαύνονται ταυτόχρονα. Τα αποτελέσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόβλεψη της απόδοσης των συμμετεχόντων και για μια καλύτερη οργάνωση του μαθήματος και του εκπαιδευτικού υλικού. Οι διδάσκοντες μπορούν να παρεμβαίνουν αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Το μάθημα απευθύνεται σε καθηγητές στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. (EL)
A study on the use of Moodle resources, the attention of participants on these resources during the course is presented and the opportunity of tracing this attention is exploited. The Pivot Tables tool of Microsoft Excel has been used in order to produce and visualize the results. Fields like Quizzes, Assignments and Forums during a Scratch Coding blended learning course of one cycle are processed. Scratch is an introductory programming language and the course is organized in weeks of study. The data have been extracted from Moodle database log files. The performance of the participants is depicted and the participation in the resources is visualized. Moreover, the concurrency in access of the previous resources is analyzed. The results can be used for the prediction of the students performance and for a better organization of the course and the educational material. Teachers can intervene effectively during the learning procedure. The target students are Informatics teachers in the primary and secondary education (EN)


Εξόρυξη Εκπαιδευτικών Δεδομένων (EL)
Moodle (EL)
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (EL)
Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων (EL)
Μικτή Μάθηση (EL)
Εξ’ αποστάσεως Εκπαίδευση (EL)
Συγκεντρωτικοί Πίνακες (EL)
Εξατομικευμένη Μάθηση (EL)
Pivot Tables (EN)
Educational Data Mining (EN)
Moodle (EN)
Blended Learning (EN)
Personalized Learning (EN)
Learning Analytics (EN)
Distance Learning (EN)
Learning Management Systems (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Αγγλική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 4Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 8-18 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 4Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 8-18 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Nikolaos S. Alachiotis, Elias C. Stavropoulos, Vassilios S. Verykios (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.