H συνεισφορά του βίντεο στην εξ αποστάσεως διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



H συνεισφορά του βίντεο στην εξ αποστάσεως διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. (EL)
Distance teaching/learning Greek as a second/foreign language: the contribution of video (EN)

Αγγέλη, Αθανασία Λ.

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Το βίντεο μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας στο πλαίσιο των θεωρητικών αρχών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της επικοινωνιακής διδασκαλίας, σε συνάρτηση προς τις σύγχρονες τάσεις για τη διαδικτυακή μάθηση της γλώσσας και τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Στο συγκεκριμένο άρθρο, μετά την αδρομερή καταγραφή αυτού του θεωρητικού υπόβαθρου, χαρτογραφείται η συνεισφορά του βίντεο στην επίτευξη αντίστοιχων παιδαγωγικών στόχων σε επίπεδο γνώσεων, ικανοτήτων και στάσεων. Στόχος είναι να αναδειχτεί και να τεκμηριωθεί θεωρητικά, αλλά και με παραδείγματα, η σκοπιμότητα της ένταξης του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία ως στοιχείου καινοτομίας για τα ελληνικά δεδομένα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. (EL)
Video can be used in the distance learning/teaching Greek as a second/foreign language based on the principles of distance education and the communicative approach, in line with the current trends in online language learning and the use of new technologies in education. In this paper, a concise recording of this theroretical framework is followed by a thorough mapping of the contribution of video to the achievement of the corresponding pedagogical goals in terms of knowledge, skills and attitudes. The aim is to highlight and document -in theory, and with examples- the feasibility of the integration of video in the educational process as an element of innovation for the Greek educational reality concerning distance teaching Greek as a second/foreign language. (EN)


Eλληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα (EL)
Eπικοινωνιακή προσέγγιση (EL)
Βίντεο (EL)
Καινοτομία (EL)
Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση (EL)
Παιδαγωγικοί στόχοι (EL)
Eξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Διαδικτυακή μάθηση της γλώσσας (EL)
New Technologies in education (EN)
Online language learnin (EN)
Distance learning (EN)
Pedagogical goals (EN)
Greek as a second/foreign language (EN)
Video (EN)
Communicative approach (EN)
nnovation (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 120-128 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 120-128 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Αθανασία Λ. Αγγέλη (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.