Virtual Communities on the Cloud: Peer Support during Internship for Preservice Teachers

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εικονικές Κοινότητες στο Υπολογιστικό Νέφος: Περιβάλλον Ομότιμης Στήριξης Εκπαιδευόμενων Εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης (EL)
Virtual Communities on the Cloud: Peer Support during Internship for Preservice Teachers (EN)

Σοφός, Αλιβίζος
Κώστας, Απόστολος
Τσολακίδης, Κωνσταντίνος
Βρατσάλης, Κωνσταντίνος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2015-11-01


Η διαθεσιμότητα αναδυόμενων (emerging) τεχνολογιών στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών οδηγεί σε νέες κοινωνικές διευθετήσεις με στόχο τον καλύτερο συντονισμό της μαθησιακής εμπειρίας σε επίπεδο ιδρύματος και της πρακτικής εμπειρίας σε επίπεδο σχολικής μονάδας και συνολικά την καλύτερη προετοιμασία των εκπαιδευτικών. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα εργασία παρουσιάζει αποτελέσματα μιας μελέτης περίπτωσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σχετικά με την συμμετοχή των φοιτητών/τριων σε μια ηλεκτρονική κοινότητα Web 2.0, κατά την διάρκεια της πρακτικής άσκησης. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται αποτελέσματα τα οποία εστιάζουν στην επίδραση της κοινότητας και την αντίληψη που τα μέλη της διαμόρφωσαν κατά την διάρκεια του εξαμήνου και τα οποία αναδεικνύουν το ρόλο της κοινότητας ως ένα μηχανισμό ομότιμης στήριξης και συνεργασίας. (EL)
The availability of emerging technologies in teacher’s education leads to new social arrangements in order to coordinate the learning experience at the institutional level and the practical experience at the school level, aiming at the enhancement of teachers’ preparation programs. In this context, this paper presents results of a case study taken place at the Department of Primary Education, University of the Aegean. Specifically, research focused on the impact of a Web 2.0 online community during practicum and the perception that students formed as members of this community during the semester. Final results highlight the role of the community as a mechanism for peer support and cooperation for student teachers during their internship in schools. (EN)


ομότιμη συνεργασία (EL)
κοινότητες (EL)
πρακτική άσκηση (EL)
νεφοϋπολογιστική (EL)
practicum (EN)
Communities (EN)
cloud computing (EN)
peer support (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 8 Αρ. 1Α (2015): Καινοτομία & Έρευνα στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 8 No. 1Α (2015): Innovation and Research in Open and Distance Learning and in Information Communications Technology (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2016 ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ & ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)