Η Ποιότητα και τα Αποτελέσματα της Ανατροφοδότησης των Γραπτών Εργασιών στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Ποιότητα και τα Αποτελέσματα της Ανατροφοδότησης των Γραπτών Εργασιών στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (EL)
Quality and Outcomes of feedback to the essays in Distance Learning (EN)

ΜΟΥΛΑ (MOULA), ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ (ELISSAVET) ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (APOSTOLOS)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Το θέμα της ανατροφοδότησης των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει μελετηθεί πολύ από τους ερευνητές τα τελευταία χρόνια με σημαντικές διαφοροποιήσεις κάθε φορά. Η παρούσα δειγματοληπτική πιλοτική μελέτη διερεύνησε την ποιότητα καθώς και την αποτελεσματικότητα της ανατροφοδότησης των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε 67 φοιτητές μεταπτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου. Οι ερωτηθέντες ήταν 39 γυναίκες και 28 άνδρες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές στην πλειονότητα τους δεν ήταν ευχαριστημένοι από την ποιότητα της ανατροφοδότησης των εργασιών τους και ως προς την μαθησιακή τους εξέλιξη αλλά και ως προς την ψυχολογία τους. Στο τέλος κάποιοι ανέφεραν τι θα ήθελαν να περιέχει η ανατροφοδότηση των εργασιών τους. (EL)
Over the last few years, researchers have greatly studied the issue of feedback on essays on distance learning, having shown significant differentiation over their results each time. This pilot survey sampling analyzed the quality as well as the effectiveness of the feedback on essays on distance learning among 67 students of Masters and PhD level. The 39 of the respondents were women and the 28 of them were men. The results showed that the majority of students were not content with the quality of feedback on their essays, as far as their learning progress but also their psychology are concerned. In the end, together with the results some of them indicated what they would like their essays’ feedback to include. (EN)


Distance learning (EL)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Student Perceptions (EL)
Feedback (EL)
Ανατροφοδότηση (EL)
Γραπτές εργασίες (EL)
Writing assignments (EL)
Αντιλήψεις Φοιτητών (EL)
Distance learning (EN)
Student Perceptions (EN)
Feedback (EN)
Writing assignments (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 24-31 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 24-31 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ (ELISSAVET) ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (APOSTOLOS) ΜΟΥΛΑ (MOULA) (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.