Η διαδικασία δημιουργίας animation κατά την υλοποίηση του πολιτιστικού προγράμματος "Λαϊκή - ψηφιακή τέχνη μια σχέση μαγική: Ερωτόκριτος" την ώρα διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής (ΤΠΕ)

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διαδικασία δημιουργίας animation κατά την υλοποίηση του πολιτιστικού προγράμματος "Λαϊκή - ψηφιακή τέχνη μια σχέση μαγική: Ερωτόκριτος" την ώρα διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής (ΤΠΕ) (EL)
The process of creating animation during the implementation of the cultural program "folklor - digital art a magical relationship: Erotokritos" at the time of teaching the course of Informatics (ICT) (EN)

Λαμπροπούλου, Αναστασία Ιωάννης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Σε αυτή την εργασία περιγράφεται μια μελέτη περίπτωσης χρήσης της διαδικασίας του animation κατά την υλοποίηση του πολιτιστικού προγράμματος "Λαϊκή - ψηφιακή τέχνη μια σχέση μαγική: Ερωτόκριτος". Το εν λόγω πρόγραμμα υλοποιήθηκε την ώρα διδασκαλίας του μαθήματος της πληροφορικής (ΤΠΕ) και συγκεκριμένα στα αντικείμενα της παραγωγής υλικού πολυμέσων και επεξεργασίας video από τους μαθητές. Όλα αυτά με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα στη ΣΤ' τάξης του Ενιαίου Ολοήμερου Δημοτικού. H διάρκεια του προγράμματος ήταν 5 μήνες με διαθέσιμη 1 ώρα την εβδομάδα, αυτή του παραπάνω αναφερόμενου μαθήματος. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το σπουδαίο ποίημα του Βιτζέντζου Κορνάρου, δραματοποίησαν τη σκηνή του αποχαιρετισμού, χρησιμοποίησαν δημιουργικά τον υπολογιστή και τις νέες τεχνολογίες και γνώρισαν την τέχνη του animation. Επίσης συνεργάστηκαν αρμονικά, σκηνοθέτησαν, δημιούργησαν κατασκευές, ζωγράφισαν, οργάνωσαν έκθεση στο τέλος της χρονιάς. Όλα αυτά αποτέλεσαν μια σημαντική εμπειρία στη σχολική ζωή τους που τους έδωσε χαρά και εμπιστοσύνη στις δυνατότητές τους. (EL)
This paper describes a case study on the use of the animation process in the implementation of the cultural program "folklor - digital art a magical relationship: Erotokritos". This program was implemented at the time of teaching the computer science (ICT) lessons, in particular in the fields of multimedia production and video editing by students. All this is based on the curriculum in the 6th grade of the All-day Primary School. The duration of the program was 5 months with 1 hour a week available, of the above-mentioned lesson. During the program the students came in contact with the great poet of Vijentzos Kornaros, dramatized the scene of farewell, creatively used the computer and the new technologies and learned the art of animation. They also collaborated harmoniously, directed, created constructions, painted, organized an exhibition at the end of the year. All this was an important experience in their school life that gave them joy and confidence in their abilities. (EN)


διερευνητική μάθηση (EL)
Λαϊκός Πολιτισμός (EL)
νέες τεχνολογίες (EL)
πληροφορική (EL)
πολιτιστικά προγράμματα (EL)
κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης (EL)
animation (EL)
socio-cultural learning theories (EN)
cultural programs (EN)
folk culture (EN)
computer science (EN)
new technologies (EN)
exploratory learning (EN)
animation (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 260-266 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 6Β (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 260-266 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Αναστασία Ιωάννης Λαμπροπούλου (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.