Το Εγχείρημα της Επιμόρφωσης των Kαθηγητών-Συμβούλων του ΕΑΠ: Αναπτύσσοντας Καλές Πρακτικές και Δημιουργώντας Συνθήκες Συν-αντίληψης στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το Εγχείρημα της Επιμόρφωσης των Kαθηγητών-Συμβούλων του ΕΑΠ: Αναπτύσσοντας Καλές Πρακτικές και Δημιουργώντας Συνθήκες Συν-αντίληψης στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων (EL)
The Experiment of the Training of Tutor-Counselors in Hellenic Open University: Developing Best Practices and Creating a Spirit of Common Culture in Distance and Adult Education (EN)

Λιοναράκης, Αντώνης
Παπαδημητρίου, Σοφία
Κόκκος, Αλέξης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2016-06-09


Το άρθρο καταγράφει το εγχείρημα της επιμόρφωσης των καθηγητών-συμβούλων του ΕΑΠ, με επίκεντρο την περιγραφή και την ερμηνεία της φυσιογνωμίας, των ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών και της πραγματικότητας του ελληνικού ακαδημαϊκού υπόβαθρου στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η μελέτη περίπτωσης διερευνά το ρόλο του Καθηγητή-Συμβούλου στο ΕΑΠ, τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τις προσδοκίες του από μια επιμορφωτική διαδικασία. Καταγράφει επίσης τις καλές πρακτικές που έχουν αναπτύξει και εφαρμόζουν οι Καθηγητές-Σύμβουλοι μέσα από την πολυετή εμπειρία τους στην εξΑΕ και την εκπαίδευση ενηλίκων και αφορούν τη διεξαγωγή των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων, την αξιολόγηση των Γραπτών Εργασιών, την αντιμετώπιση κρίσεων. Ολοκληρώνοντας η παρούσα μελέτη παρουσιάζει τις προτάσεις των Kαθηγητών-Συμβούλων στο ΕΑΠ για αλληλεπίδραση, συνεργασία, εμπλουτισμό ιδεών και υποστήριξη της ενσωμάτωσης του νέου ακαδημαϊκού προσωπικού με στόχο τη δημιουργία συνθηκών συν-αντίληψης και ανάπτυξη κοινών πρακτικών. (EL)
Courses and programs being delivered at a distance require a unique set of professional competences. Tutors in distance learning have a complicated and different role than them in a conventional educational system. Τhe case study figures out this role in Hellenic Open University, the educational needs and expectations from tutors training and records best practices developed and implemented on face-to-face live sessions and the evaluation of assignments. Furthermore this article presents tutors’ proposals aimed at creating a spirit of common culture in Hellenic Open University. (EN)


συνεργατικά περιβάλλοντα (EL)
επιμόρφωση (EL)
Καθηγητής-σύμβουλος (EL)
σχεδιασμός (EL)
staff development (EN)
collaborative environments (EN)
Tutor-counselor (EN)
training design (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 7 Αρ. 3A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 7 No. 3A (2013): Μεθοδολογίες Μάθησης (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2016 Σοφία Παπαδημητρίου, Αντώνης Λιοναράκης, Αλέξης Κόκκος (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.