H αξιοποίηση εργαλείων του web 2.0 για την εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του μαθήματος της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

H αξιοποίηση εργαλείων του web 2.0 για την εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του μαθήματος της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσ (EL)
The utilization of web 2.0 tools in the supplementary distance learning in Secondary Education. Case study: The design and organization course of Biology in the third class of High School in Sustainable Development Education program. (EN)

Ψαλλιδάς, Βασίλης
Μανούσου, Ευαγγελία

Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλύψουν μαθησιακές ανάγκες τις οποίες δεν καλύπτει το συμβατικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στη εποχή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) η δυνατότητα αυτή παρέχεται με εργαλεία τα οποία είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο και μπορούν με μεγάλη ευκολία να αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζονται αφενός οι λόγοι για τους οποίους είναι  σημαντική η εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευση αφετέρου  μια μελέτη περίπτωσης συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Βούλας στα γνωστικά αντικείμενα της Βιολογίας και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης(ΠΕ), παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη μεθοδολογία εφαρμογής της,  με τη βοήθεια εργαλείων του web 2.0 (EL)
The supplementary distance learning enables students to meet learning needs not covered by the conventional educational system. In this era of Technology, Information and Communication (ICT)  this possibility is provided  with tools that are available online and can very easily be used in the educational process. This paper presents on the one hand why it is important to apply a supplementary distance learning and on the other a case study of supplementary distance education held at the 2ndHigh SchoolofVoulain the disciplines of Biology and Environmental Education which presents a specific implementation methodology using web 2.0 tools (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

δευτεροβάθμια εκπαίδευση (EL)
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
web 2.0 (EL)
βιολογία (EL)
περιβαλλοντική εκπαίδευση (EL)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2016-06-09


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EN)

Copyright (c) 2016 Βασίλης Ψαλλιδάς, Ευαγγελία Μανούσου (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.