Διαμεσολαβημένη διαπροσωπική επικοινωνία σπουδαστών και Καθηγητών-Συμβούλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Διαμεσολαβημένη διαπροσωπική επικοινωνία σπουδαστών και Καθηγητών-Συμβούλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Mediated interpersonal communication between students and tutors in Distance Learning (EN)

Βασάλα, Παρασκευή
Σαρακατσάνου, Ευτυχία

Αντικείμενο της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες ανάπτυξης, το πλαίσιο καθώς η επίδραση της διαπροσωπικής διαμεσολαβημένης επικοινωνίας σπουδαστών Καθηγητών-Συμβούλων (ΚΣ) στη μάθηση των σπουδαστών, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το 2006-2007 σε σπουδαστές των  Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων «Σπουδές στην Εκπαίδευση» και «Εκπαίδευση Ενηλίκων». Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με ημιδομημένες ατομικές συνεντεύξεις και για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι σπουδαστές υποκινούμενοι κυρίως από τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες, αξιοποιούν τη δυνατότητα επικοινωνίας που τους παρέχεται με τους ΚΣ. Η διατήρηση και η συχνότητα της επικοινωνίας εξαρτάται από τον ΚΣ. Επίσης ισχυρίζονται ότι η επικοινωνία μπορεί να συμβάλλει στην προαγωγή της μάθησης, όταν ο ΚΣ ανταποκρίνεται στις εξατομικευμένες ανάγκες  τους, αλλά αυτό εξαρτάται από τον τρόπο κυρίως με τον οποίο ο ΚΣ διαχειρίζεται την επικοινωνία με τους σπουδαστές του.  (EL)
The object of the research was to examine the development factors and the framework as well as the impact of interpersonal distance communication between students and tutors to students’ learning at Hellenic Open University. The survey was conducted during the 2006 – 2007 academic year among students of the two Hellenic Open University postgraduate programs “Studies in Education” and “Adult Learning”. The data was collected by semi-structured interviews and the method used for their analysis was context analysis. The results showed that the students, instigated by their academic needs, took the offered opportunity to communicate with the tutor. The maintenance and the frequency of this communication depend on the tutor. According to the students’ opinion, communication can contribute to the advancement of learning when the tutor meets the students’ individualized needs but this depends on the way the tutor manages interpersonal communication.    (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Καθηγητής-Σύμβουλος (EL)
διαμεσολαβημένη διαπροσωπική επικοινωνία (EL)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2016-06-09


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EN)

Copyright (c) 2016 Ευτυχία Σαρακατσάνου, Παρασκευή Βασάλα (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.