Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο ΤΕΙ Κρήτης. Μελέτη περίπτωσης της ικανοποίησης των φοιτητών/τριών από την υπηρεσία

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο ΤΕΙ Κρήτης. Μελέτη περίπτωσης της ικανοποίησης των φοιτητών/τριών από την υπηρεσία (EL)
Asynchronous distance learning at TEI of Crete. A case study of students’ satisfaction from the service (EN)

Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
Παναγιωτάκης, Σπύρος
Σηφάκη, Ειρήνη
Βασιλάκης, Κώστας

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων έξι ετών οι εκπαιδευτικές διεργασίες στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης (ΤΕΙΚ) υποστηρίζονται από ένα τυπικό σύστημα LMS (Learning Management System) με το όνομα «Open eClass» (http://eclass.teicrete.gr), μέσω του οποίου οι παραδοσιακές διαλέξεις ενισχύονται με εργαλεία και δυνατότητες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ). Η παρούσα εργασία καταγράφει και αναλύει, τις απόψεις των φοιτητών/τριών του ΤΕΙΚ σχετικά με την εμπειρία τους από την υιοθέτηση του «Open eClass» στην εκπαίδευσή τους, ως επικουρικό εργαλείο των τυπικών διαλέξεων αλλά και για τη δημιουργία εικονικών τάξεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας συγκρίνονται με τα συμπεράσματα αντίστοιχων παλαιότερων ερευνών στο ΤΕΙΚ, για να διαφανεί η εξέλιξη που καταγράφηκε τα χρόνια που μεσολάβησαν από την εισαγωγή του «Open eClass» μέχρι σήμερα. Ως εργαλείο για την αποτίμηση της αποδοχής της πλατφόρμας στο ΤΕΙΚ χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από τους/τις φοιτητές/τριες ανώνυμα μέσω διαδικτύου και με το οποίο διερευνήθηκαν ποικίλα λειτουργικά και εκπαιδευτικά ζητήματα που άπτονται της χρήσης του παραπάνω συστήματος. Τα αποτελέσματα της έρευνας, πέρα από την αξία τους για την καταγραφή, αξιολόγηση και μελλοντική βελτίωση της υπηρεσίας της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης στο ΤΕΙΚ, είναι εξίσου σημαντικά για την εξαγωγή συμπερασμάτων γενικότερου ενδιαφέροντος για την εξΑΕ (EL)
This paper reports and analyses, via a questionnaire-based poll, the students’ experience in Technological Educational Institute of Crete from the adoption in learning process of a typical LMS called “Open eClass”. More valuable, it compares the outcomes with similar past researches underlying any evolution and emerges generic results related to e-learning. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2016-06-09


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 6, Αρ. 1Α (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EN)

Copyright (c) 2016 Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σπύρος Παναγιωτάκης, Ειρήνη Σηφάκη, Κώστας Βασιλάκης (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.