Οι απόψεις των φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών

Οι απόψεις των φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών (EL)

Καϊμάρα, Πολυξένη
Φωκίδης, Εμμανουήλ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Ποσοτική έρευνα (EL)

2022-11-04


Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια (ΨΕΠ) αποτελούν μία ενδιαφέρουσα διδακτική προσέγγιση. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που καλούνται να εφαρμόσουν τις όποιες αλλαγές στη διδασκαλία και τη μάθηση. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να γίνουν κατανοητές οι απόψεις και οι στάσεις τους επί του θέματος, ανεξάρτητα από το αν είναι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί ή είναι ακόμα σπουδαστές. Στην εργασία αυτή χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο για τη συλλογή δεδομένων από 229 προπτυχιακούς φοιτητές που προέρχονταν από όλα τα παιδαγωγικά τμήματα της χώρας, σχετικά με τις απόψεις τους για τα ΨΕΠ. Διαπιστώθηκε ότι, παρότι τα θεωρούν ένα χρήσιμο εργαλείο, η στάση τους απέναντι σε αυτά ήταν μεταξύ ουδέτερης και ελαφρώς θετικής. Από την άλλη, η πρόθεσή τους να τα χρησιμοποιήσουν ήταν θετική. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι το κατά πόσον θεωρούν χρήσιμα τα ΨΕΠ και η στάση τους απέναντι σε αυτά, ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες της πρόθεσής τους να τα χρησιμοποιήσουν. Η ηλικία των συμμετεχόντων δεν έπαιξε ρόλο σε κανέναν παράγοντα, ενώ το φύλο και η συχνότητα με την οποία παίζουν βιντεοπαιχνίδια είχε αντίκτυπο μόνο στο πόσο χρήσιμα θεωρούν τα ΨΕΠ. (EL)


πρόθεση χρήσης (EL)
στάσεις (EL)
φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων (EL)
ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 102-117 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 102-117 (EN)

Copyright (c) 2022 Εμμανουήλ Φωκίδης, Πολυξένη Καϊμάρα (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)