Σχεδιάζοντας Ιστο-εξερευνήσεις για το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιάζοντας Ιστο-εξερευνήσεις για το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (EL)
Designing WebQuests for teaching English to Students of Secondary Education (EN)

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ALEXANDROPOULOU, MARIANTHI

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-11-04


Η παρούσα εισήγηση έχει στόχο να παρουσιάσει σύντομα το θεωρητικό πλαίσιο μιας δομημένης διερευνητικής δραστηριότητας στον Παγκόσμιο Ιστό (WebQuest ήιστο-εξερεύνηση) και να εστιάσει σε ένα παράδειγμα πρακτικής εφαρμογής. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται ο σχεδιασμός, οι στόχοι και τα στάδια μιας ιστο-εξερεύνησης, ιστότοποι αναζήτησης και υλοποίησης σχετικών δραστηριοτήτων και μια πρακτική εφαρμογή με στόχο την ανάπτυξη αντίστοιχων δραστηριοτήτων τόσο στη φυσική σχολική τάξη όσο και σε περιβάλλοντα που αξιοποιούνται στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση, όπως η Webex (ομόχρονα), η e-class και η e-me (ετερόχρονα). (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 237-245 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 237-245 (EN)

Copyright (c) 2022 ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥΥ (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.