Το σχέδιο εργασίας (project) ως εργαλείο μάθησης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο

Το σχέδιο εργασίας (project) ως εργαλείο μάθησης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο (EL)

Ιωακειμίδου, Βασιλική
Ξανθοπούλου, Παναγιώτα
Κριζίνη, Σεβαστή

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2022-11-04


Το άρθρο αποτυπώνει μια έρευνα δράσης με σκοπό τη διερεύνηση του σχεδιασμού, της εφαρμογής και της αξιολόγησης ενός σχεδίου δράσης (project) στο νηπιαγωγείο σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πλαίσιο. Στην έρευνα δράσης συμμετείχαν 21 μαθητές/τριες ενός δημόσιου νηπιαγωγείου στην Αθήνα. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν ότι ένα σχέδιο δράσης (project) μπορεί να αναπτυχθεί σε όλες του τις φάσεις και σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πλαίσιο, με τον κατάλληλο σχεδιασμός, υλοποίηση, ανάπτυξη και αξιολόγηση της εφαρμογής του. Χρειάζεται τεχνολογικός εξοπλισμός, υποστήριξη από τους γονείς, επομένως ενημέρωση και σωστή διαχείριση του άγχους τους, συχνή επικοινωνία γονέων και μαθητών/τριών με τον/την εκπαιδευτικό, ένα ποιοτικό ψηφιακό μαθησιακό περιβάλλον, θετική στάση του εκπαιδευτικού προς την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αξιοποίηση της τεχνολογίας, καθώς και δραστηριότητες που προωθούν την αυτονομία των μαθητών, ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, τους κινητοποιούν και τους προκαλούν το ενδιαφέρον. (EL)


εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση (EL)
γονείς και εξ αποστάσεως προσχολική εκπαίδευση (EL)
σχέδιο εργασίας (project) (EL)
Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 197-215 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 197-215 (EN)

Copyright (c) 2022 Med Επιστήμες της Αγωγής Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Μέλος ΣΕΠ Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Μέλος ΣΕΠ Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)