δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
La formation ouverte à distance à l’École Normale Supérieure d’Abidjan : difficultés et opportunités pour les étudiants stagiaires
(EN)
HOLO, AMON KASSI
The purpose of this exploratory study was to study students' perceptions of the open distance learning (FOAD) implemented at the École Normale Supérieure d'Abidjan (ENS) during the COVID19 crisis. To this end, we interviewed 751 of them by questionnaire, 74% of whom are aged 36 and over. The results show that these students are mostly satisfied with online courses for technical-pedagogical and socio-economic-organizational reasons. However, they encounter certain difficulties, in particular technical and pedagogical-organizational.
(EN)
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
ENS, FOAD, Perceptions, difficulties, opportunities, students
(EN)
Mediterranean Journal of Education; Vol. 2, N. 1 (2022); 13-23
(EL)
Mediterranean Journal of Education; Vol. 2, N. 1 (2022); 13-23
(EN)
Copyright (c) 2021 Mediterranean Journal of Education
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.