Διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτών της βασικής υποστήριξης της ζωής σχετικά με την διδακτική προσέγγιση των τεσσάρων σταδίων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτών της βασικής υποστήριξης της ζωής σχετικά με την διδακτική προσέγγιση των τεσσάρων σταδίων

Δερμάτης Θεόδωρος (EL)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2015


Η μελέτη αυτή στοχεύει στον εντοπισμό αντιδράσεων, εμπειριών και σκέψεων σχετικά με την προσέγγιση τεσσάρων σταδίων μετά τη διδασκαλία σεμιναρίων υποστήριξης της ζωής.Χρησιμοποιήσαμε μια ποιοτική μελέτη. Ένα δείγμα από είκοσι τρία άτομα (έξι γιατροί, δέκα νοσηλευτές και δέκα πολίτες) συμπεριελήφθησαν τελικά, καθώς τρεις εκπαιδευτές αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην παρούσα μελέτη. Τα μεγάλα ερωτήματα της συνέντευξης ήταν τα ίδια και οι ερωτηθέντες είχαν την ελευθερία να μιλήσουν, καθώς δεν υπήρχαν κλειστού τύπου ερωτήσεις.Αυτή η μελέτη έδειξε ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτών μας είναι ικανοποιημένοι με την τρέχουσα τεχνική διδασκαλίας. Ωστόσο, υπήρξαν φωνές , οι οποίες δήλωναν ότι η τεχνική διδασκαλίας μπορεί να μην είναι κατάλληλη για όλους τους ανθρώπους. Μια άλλη διαπίστωση ήταν το γεγονός ότι οι εκπαιδευτές αυτοπροσδιορίζονται ως μια διαφορετική κοινότητα πρακτικής.. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων θεώρησαν ότι η επανάληψη ήταν το κύριο πλεονέκτημα της διδασκαλίας της τεχνική μας.Ορισμένοι συμμετέχοντες θεώρησαν ότι το μείζον πρόβλημα σε αυτά τα εξαιρετικά δομημένα σεμινάρια ήταν το γεγονός ότι η δυνατότητα μεταφοράς των δεξιοτήτων σε πραγματικές καταστάσεις χρόνου, μπορεί να είναι περιορισμένη. (EL)
This study aims to identify reactions, experiences and thoughts on the four-step approach after teaching basic life support seminars. We used a qualitative study. A sample of twenty-three people (six doctors ten nurses and ten citizens) finally included because three instructors refused to participate in this study.The big questions of the interview were the same and respondents had the freedom to speak, as there were no closed type questions. This study showed that the majority of our trainers are satisfied with the current teaching technique. However, there were voices, which stated that the teaching technique may not be suitable for all people. Another finding was that the trainers felt as a diverse community of practice .. The majority of participants felt that repetition was the main advantage of teaching technique .Some participants felt that a major problem in these highly structured seminars were that the portability of skills in real-time situations may be limited. (EN)


Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Σχολή Επιστημών Υγείας » Τμήμα Ιατρικής » ΠΜΣ Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση » Κατεύθυνση Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.