δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
"Κατανόηση Γεωμετρικού σχήματος από μαθητές Β' Λυκείου"
Στην έρευνα αυτή διερευνήθηκε ο ρόλος της αντιληπτικής, λεκτικής, ακολουθιακής
και λειτουργικής σύλληψης στην κατανόηση του γεωμετρικού σχήματος, από 501
μαθητές Β’ Λυκείου, 10 σχολείων της Ελλάδος.
Η παραγοντική ανάλυση και τα διαγράμματα ομοιότητας και συνεπαγωγικό όπως και
οι συνεντεύξεις κατέδειξαν, αφ’ενός μεν συνέπεια αλλά και διαφορές στη
συμπεριφορά των μαθητών και αφ’ετέρου την ανάγκη μιας πολυδιάστατης μελέτης της
ανάπτυξης της γεωμετρικής σκέψης, με δράσεις που εστιάζουν και στις τέσσερις
μορφές κατανόησης γεωμετρικών σχημάτων.
(EL)
In this study the role of perceptual, discursive, sequential and operative
apprehension in geometrical figure understanding was researched among 501
second year students from 10 senior high schools in Greece.
The factor analysis, the similarity and implicative diagrams, as well as the
interviews, revealed consistency but also differences in students' behaviour.
Furthermore, the research showed the need for a multidisciplinary study of the
development of geometric thinking, with actions that focus on all four types of
geometrical figure apprehension.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.