"Κατανόηση Γεωμετρικού σχήματος από μαθητές Β' Λυκείου"

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



"Κατανόηση Γεωμετρικού σχήματος από μαθητές Β' Λυκείου"

Μιχελαράκης Ιωάννης (EL)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2012


Στην έρευνα αυτή διερευνήθηκε ο ρόλος της αντιληπτικής, λεκτικής, ακολουθιακής και λειτουργικής σύλληψης στην κατανόηση του γεωμετρικού σχήματος, από 501 μαθητές Β’ Λυκείου, 10 σχολείων της Ελλάδος. Η παραγοντική ανάλυση και τα διαγράμματα ομοιότητας και συνεπαγωγικό όπως και οι συνεντεύξεις κατέδειξαν, αφ’ενός μεν συνέπεια αλλά και διαφορές στη συμπεριφορά των μαθητών και αφ’ετέρου την ανάγκη μιας πολυδιάστατης μελέτης της ανάπτυξης της γεωμετρικής σκέψης, με δράσεις που εστιάζουν και στις τέσσερις μορφές κατανόησης γεωμετρικών σχημάτων. (EL)
In this study the role of perceptual, discursive, sequential and operative apprehension in geometrical figure understanding was researched among 501 second year students from 10 senior high schools in Greece. The factor analysis, the similarity and implicative diagrams, as well as the interviews, revealed consistency but also differences in students' behaviour. Furthermore, the research showed the need for a multidisciplinary study of the development of geometric thinking, with actions that focus on all four types of geometrical figure apprehension. (EN)


Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Μαθηματικών » Διαπανεπιστημιακό ΠΜΣ Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.