Προβλήματα κατά τη μετάβαση από το σχολείο στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προβλήματα κατά τη μετάβαση από το σχολείο στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών

Κούβελα Ειρήνη (EL)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2014


Η παρούσα εργασία αφορά στη διερεύνηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κατά τη μετάβαση τους από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η εστίαση γίνεται σε φοιτητές που παρακολούθησαν το μάθημα του Απειροστικού Λογισμού Ι. Η έρευνα αποτελεί μελέτη περίπτωσης των φοιτητών οι οποίοι μελετήθηκαν σταδιακά από την αρχή μέχρι το τέλος του εξαμήνου μέσω ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές σχετικές με το περιεχόμενο του μαθήματος καιτο κοινωνικό και ακαδημαϊκό πλαίσιο. Επιπλέον μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας επιχειρείται μια διάκριση κατηγοριών των τρόπων με τους οποίους οι συμμετέχοντες αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που συναντούν στο Πανεπιστήμιοκατά τη διάρκεια της μετάβασης. (EL)
The present paper refers to the examination of the difficulties faced by first year undergraduate students of the Department of Mathematics of the National and Kapodistrian University of Athens during their transition from secondary to tertiary education. The focus is on students that have attended the course of Calculus.The research is a case study of the students who were investigated successively from the beginning until the end of the semester through questionnaires and interviews. The results of the research revealed difficulties faced by undergraduate students regarding the content of the module and the social and academic context. Additionally,the research suggests a categorization of the ways adopted by students for the tackling of the problems encountered in University during their transition. (EN)


Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Μαθηματικών » Τομέας Διδακτικής των Μαθηματικών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.