Τα Στοχαστικά Μαθηματικά στα Προγράμματα Σπουδών διαφόρων χωρών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα Στοχαστικά Μαθηματικά στα Προγράμματα Σπουδών διαφόρων χωρών

Κασκαντάμης Μιχαήλ (EL)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2012


Η σημασία της ανάπτυξης στατιστικού γραμματισμού και της στατιστικής σκέψης έχει αποτελέσει στόχο στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών σε όλο τον κόσμο. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται η στατιστική σκέψη και ο στατιστικός γραμματισμός σε κάποια Προγράμματα Σπουδών Αγγλοσαξονικών χωρών όπου τα Στοχαστικά Μαθη-ματικά, δηλαδή η Στατιστική και οι Πιθανότητες, έχουν εισαχθεί πάνω από δύο δεκαετίες στην υποχρεωτική εκπαίδευση. (EL)
The importance of developing statistical literacy and statistical thinking has been a goal in contemporary curricula worldwide. This study attempts to study how they appear statistical thinking and statistical literacy in some curricula of Anglo-Saxon countries where stochastics, i.e. Statistics and Probability, intro-duced more than two decades of compulsory schooling. (EN)


Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Μαθηματικών » Τομέας Διδακτικής των Μαθηματικών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.