Υποστήριξη της Ερευνητικής Εργασίας μέσω του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Μάθησης ALMA (Adaptive Learning Models from texts & Activities)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Υποστήριξη της Ερευνητικής Εργασίας μέσω του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Μάθησης ALMA (Adaptive Learning Models from texts & Activities)
Η πτυχιακή εργασία εντάσσεται στο πεδίο των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών
Συστημάτων για το διαδίκτυο (AWBES – Adaptive Web Based Educational Systems),
τα οποία είναι μια νέα ερευνητική περιοχή στο πλαίσιο της ανοικτής και εξ
αποστάσεως εκπαίδευσης και προέρχονται από τα ευφυή συστήματα διδασκαλίας (ITS
- Intelligent Tutoring Systems) και τα προσαρμοστικά υπερμέσα (AHS – Adaptive
Hypermedia Systems) από τα οποία κληρονομούν τα χαρακτηριστικά τους.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για το
μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας, που διδάσκεται σε μαθητές Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης, πρώτης και δευτέρας τάξης του Λυκείου, αξιοποιώντας το
Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Μάθησης “ALMA”. Έχουν δημιουργηθεί σε
κάθε κεφάλαιο, τέσσερα κείμενα ίδιου περιεχομένου αλλά με διαφορετική συνοχή,
ένα σύνολο δραστηριοτήτων διαφορετικού τύπου και ένα τεστ αναγνώρισης του
επιπέδου του Γνωστικού Υποβάθρου του εκπαιδευόμενου.
(EL)
The thesis is in the field of AWBES (Adaptive Web Based Educational Systems),
which is a new research area in the context of open and distance education and
come from the ITS (Intelligent Tutoring Systems) and AHS (Adaptive Hypermedia
Systems) of which inherit their characteristics.
The purpose of this research work is the development of educational materials
for the course of the Research Work, taught at secondary school students, first
and second class of high school, utilizing the Adaptive Educational Environment
"ALMA". In each section is created, four texts with the same content but with
different consistency, a set of different types of activities and an
identification test of the level of the student’s prior knowledge.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.