Υποστήριξη της Ερευνητικής Εργασίας μέσω του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Μάθησης ALMA (Adaptive Learning Models from texts & Activities)

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Υποστήριξη της Ερευνητικής Εργασίας μέσω του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Μάθησης ALMA (Adaptive Learning Models from texts & Activities)

Ευθυμιάτου Στεφανία (EL)

born_digital_graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2015


Η πτυχιακή εργασία εντάσσεται στο πεδίο των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών Συστημάτων για το διαδίκτυο (AWBES – Adaptive Web Based Educational Systems), τα οποία είναι μια νέα ερευνητική περιοχή στο πλαίσιο της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και προέρχονται από τα ευφυή συστήματα διδασκαλίας (ITS - Intelligent Tutoring Systems) και τα προσαρμοστικά υπερμέσα (AHS – Adaptive Hypermedia Systems) από τα οποία κληρονομούν τα χαρακτηριστικά τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας, που διδάσκεται σε μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πρώτης και δευτέρας τάξης του Λυκείου, αξιοποιώντας το Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Μάθησης “ALMA”. Έχουν δημιουργηθεί σε κάθε κεφάλαιο, τέσσερα κείμενα ίδιου περιεχομένου αλλά με διαφορετική συνοχή, ένα σύνολο δραστηριοτήτων διαφορετικού τύπου και ένα τεστ αναγνώρισης του επιπέδου του Γνωστικού Υποβάθρου του εκπαιδευόμενου. (EL)
The thesis is in the field of AWBES (Adaptive Web Based Educational Systems), which is a new research area in the context of open and distance education and come from the ITS (Intelligent Tutoring Systems) and AHS (Adaptive Hypermedia Systems) of which inherit their characteristics. The purpose of this research work is the development of educational materials for the course of the Research Work, taught at secondary school students, first and second class of high school, utilizing the Adaptive Educational Environment "ALMA". In each section is created, four texts with the same content but with different consistency, a set of different types of activities and an identification test of the level of the student’s prior knowledge. (EN)


Greek

Σχολή Θετικών Επιστημών » Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών » Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)