Σχολικός εκφοβισμός και παραβάτικότητα μαθητών

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχολικός εκφοβισμός και παραβάτικότητα μαθητών

Καραγεώργης Γεώργιος (EL)
Karageorgis Georgios (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού όπως αυτό εξελίσσεται στο περιβάλλον των σύγχρονων τάξεων του σχολείου σε διεθνή και εγχώρια βάση δύναται να λογιστεί ως ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο κοινωνικό και πολιτιστικό φαινόμενο το οποίο χρήζει περαιτέρω επιστημονικής διερεύνησης και ανάληψης κατάλληλων στρατηγικών πρόληψης. Αναντίλεκτα η οικογένεια αλλά και το περιβάλλον του σχολείου λογίζονται ως οι πλέον σημαίνουσας σπουδαιότητας παράγοντες επηρεασμού του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού. Τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα κρούσματα του φαινομένου επιβεβαιώνουν κατάδηλα τις ανησυχητικές του διαστάσεις στο σχολικό περιβάλλον. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός του ό,τι τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού επιφέρουν σημαίνουσες συνέπειες για τα θύματα, τους θύτες αλλά και για τους παρευρισκόμενους η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αποσαφηνίσει εννοιολογικά το φαινόμενο. Ταυτόχρονα ο κεντρικός σκοπός διεξαγωγής της μελέτης συνίσταται όχι μόνο στον προσδιορισμό των θεμελιωδών παραμέτρων οι οποίες ασκούν επίδραση στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού αλλά και στην παράθεση και ανάλυση των σπουδαιότερων τρόπων αναχαίτισης και αντιμετώπισης του φαινομένου. Περαιτέρω στην παρούσα μελέτη αποδίδεται ιδιαιτέρα έμφαση στις υψίστης σπουδαιότητας παρεμβάσεις πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού όπως αυτές συντελούνται σε εγχώρια αλλά και διεθνή βάση. Παράλληλα μέσω της ενδελεχoύς επισκόπησης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού εξάγονται συμπεράσματα και παρέχονται προτάσεις για μελλοντική έρευνα. (EL)
The phenomenon of school bullying as it evolves in the context of modern school classrooms internationally and domestically can be accounted for as a rapidly growing social and cultural phenomenon that needs further scientific investigation accompanied with the undertaking of proper prevention strategies. Undoubtedly, the family and the school environment are considered as the most important factors in influencing the bullying phenomenon. Moreover, statistics on the incidence of the phenomenon clearly confirm its alarming dimensions in the school environment. By taking into consideration the fact that cases of school bullying have significant consequences as regards the victims, the perpetrators and the attendees, this study attempts to conceptually clarify the phenomenon. At the same time, the central purpose of the study is located not only in the identification of the fundamental parameters that influence school bullying, but also in the identification and analysis of the most substantial ways to curb it. Furthermore, the present study places particular emphasis on the highest of importance school bullying prevention interventions, both domestically and internationally. At the same time, through the in-depth overview of the bullying phenomenon, suitable conclusions and suggestions are drawn. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Greek
English

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)