Collaborative Learning Policy for Quality Education in Digital World: A Review of the Literature

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Collaborative Learning Policy for Quality Education in Digital World: A Review of the Literature

Τζέον Τζέννη (EL)
Jeon Jannie (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Εισαγωγή Η ψηφιακή μάθηση και οι σχετικές έννοιες έχουν λάβει ευρεία προσοχή στον εκπαιδευτικό τομέα. Παρά την παγκόσμια προσδοκία για καινοτόμο εξέλιξη στην εκπαιδευτική ισότητα και ποιοτική εκπαίδευση, ο αντίκτυπος της τεχνολογίας στην αλλαγή εκπαιδευτικών πρακτικών δεν διευκολύνεται σε βάθος όπως αναμένεται. Είναι καιρός να αναζητήσει η εκπαιδευτική πολιτική την επιχειρηματικότητα, προβλέποντας τουλάχιστον μια δεκαετία και μετά, καθώς όσο περισσότεροι αυτοματισμοί επιταχύνουν τη ζωή μας, τόσο περισσότερο θα πρέπει να καλλιεργηθεί η συνεργασία επίλυσης προβλημάτων και δημιουργίας αξίας στον τομέα της εκπαίδευσης. ΣΚΟΠΟΣ Καθώς το δίλημμα των «φυλακισμένων» που προέρχεται από τη διάσημη Θεωρία Παιχνιδιών δείχνει πολλές πραγματικές καταστάσεις που συνεπάγονται συνεργατική συμπεριφορά, η έλλειψη συνεργασίας που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη προκαλεί εντελώς ορθολογικά άτομα να μην συνεργάζονται ακόμη και αν φαίνεται ότι δεν είναι το συμφέρον τους να κάνουν Έτσι: Ένα τετελεσμένο γεγονός της θεωρίας είναι ότι τα λογικά άτομα τείνουν να ενεργούν ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο παρά να μεγιστοποιήσουν τα συμφέροντα για να αποφύγουν τον πιθανό κίνδυνο καθώς η συνεργασία είναι αλληλεξαρτώμενη και διευρύνει τον κίνδυνο αβεβαιότητας στον έλεγχο με τη συμμετοχή περισσότερων ενδιαφερομένων. Στο έργο συνεργασίας, το 2 + 2 δεν είναι πάντα μηχανικά 4, μπορεί να κυμαίνεται αναλογικά από την αρνητική τιμή σε έναν τεράστιο αριθμό και η κρίσιμη μεταβλητή είναι το αλληλεξαρτώμενο άτομο που εργάζεται στη συνεργασία. ΜΕΘΟΔΟΙ Ο προβληματισμός σχετικά με τη βασική αξία και τα χαρακτηριστικά των χιλιετιών γενεών είναι ένα σημείο εκκίνησης αυτής της μελέτης καθώς στέκονται αντισυμβατική επαναστατική εποχή με περιορισμένη μετάδοση του παραδοσιακού πολιτισμού και αξιών. Τα σημαντικά ερευνητικά αποτελέσματα από τις ΗΠΑ δείχνουν την πτωτική τάση των δεξιοτήτων βαθιάς συνεργασίας χιλιετιών και αυτό το έγγραφο αναλύει το φαινόμενο ως λογική αντίδραση για να αποφευχθεί ο κίνδυνος συνεργασίας από την άποψη της Θεωρίας Παιχνιδιών, έτσι θα μπορούσε να μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε τη συνεργατική μάθηση και να μάθουμε πώς η εκπαιδευτική πολιτική και το πρόγραμμα το δημιουργούν αποτελεσματικά μέσω διαφόρων ερευνητικών συνθέσεων περιπτωσιολογικών μελετών από την Επαγγελματική Εκπαιδευτική Κοινότητα, την Παγκόσμια Δέσμευση και την Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας προμηθειών, ενός από τους περισσότερους επαγγελματίες ευαίσθητους στην αγορά. Η μελέτη υιοθετεί τόσο την ποσοτική όσο και την ποιοτική προσέγγιση της μαθησιακής πολιτικής και των τάσεων, συμπεριλαμβανομένων της Ασίας, της Αυστραλίας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης, μια έρευνα σε παγκόσμιο οργανισμό όπως ο ΟΟΣΑ και η UNICEF και επαγγελματικές ομάδες που παρέχουν πληροφορίες από εμπειρογνώμονες, επαγγελματίες και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η ένταση της εκπαιδευτικής πολιτικής δεν είναι η παρούσα περιορισμένη αλλά εγκλωβισμένη για το εξελισσόμενο μέλλον καθώς τα οφέλη και οι ανησυχίες της εξελισσόμενης τεχνολογίας στο μέλλον για χιλιετίες είναι αναμφισβήτητα προφανείς. Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, η σωματική, πνευματική και συναισθηματική ευεξία του παιδιού μας είναι ένα από τα κύρια μέλη του εκπαιδευτικού και χωρίς την αίσθηση της ατομικής ευημερίας, η ανάλυση των αναγκών των μαθητών για ποιοτική εκπαίδευση είναι μια παρασύρετη υπόσχεση για το μέλλον. Η βασική αξία για τις χιλιετίες γενιές είναι η ευημερία στον ψηφιακό κόσμο, όπου η αυτοματοποίηση αναδιαμορφώνει τον κόσμο, προκαλώντας διακοπή της σταδιοδρομίας και οδηγώντας πολλούς ανθρώπους σε υπερ-ανταγωνιστικές αγορές. Οι διαγωνισμοί μέσω των ιστοριών μας έχουν προωθηθεί μια βαθύτερη συνεργασία για να ξεπεραστεί η πρόκληση που σημαίνει ότι η αναζήτηση για πιο συνεργατικά άτομα αναπτύσσεται σε υπερ-ανταγωνιστικές αγορές του σήμερα και του μέλλοντος. ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Η έλλειψη σαφούς κατεύθυνσης και ορισμού σχετικά με τη μελλοντική αναζήτηση για την ευημερία των χιλιετηρίδων περιπλέκει την εφαρμογή της. Ως εκ τούτου, τα ευρήματα αυτής της μελέτης υποδηλώνουν ότι η ανάπτυξη προγράμματος κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης αποτελεί προτεραιότητα, καθώς η ποιοτική εκπαίδευση εξαρτάται από την ανάπτυξη ενός συνεργατικού ατόμου και η διευκόλυνση της συλλογικής διδασκαλίας με βάση την έρευνα είναι επείγουσα ανάγκη σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα για τις χιλιετίες μας. Η τεχνογνωσία συνεργασίας για τους μαθητές σημαίνει ότι ο αριθμός των διαφορών δεν έχει σημασία, αλλά εξαρτάται από τον τρόπο επίλυσης των διαφορών. Σημαίνει ότι οι μαθητές μας θα πρέπει να έχουν εμπειρία στο πώς θα είναι και πώς να διαχειρίζονται τον κίνδυνο συνεργασίας μέσω τεκμηριωμένου προγράμματος ποιοτικής εκπαίδευσης και στο τέλος, η μάθηση θα μεταμορφώσει τη ζωή του μαθητή εκτελώντας τους ρόλους και την ευθύνη τους βάσει της συνεργασίας. (EL)
Introduction Digital learning and related concepts have received widespread attention in the educational field. Despite this worldwide expectation for innovative evolution in education equity and quality education, the impact of technology in changing educational practices is not facilitated in-depth as it is expected. It is time for the education policy sought the entrepreneurship by foreseeing at least a decade forwards since the more automation speeds up to taking place in our life, the more problem-solving and value-creating collaboration should be cultivated in the education field. Purpose As the ‘prisoners’ dilemma’ derived from the famous Game Theory shows many real-world situations involving cooperative behavior, the lack of collaboration based on mutual trust causes completely rational individuals not cooperating even if it appears that it is not their best interest to do so : A fait accompli of the theory is that rational individuals tend to act minimizing the risk rather than maximizing the interests to avoid the potential risk as collaboration is interdependent and expands the risk of uncertainty in control by populating more stakeholders. In collaboration work, 2+2 is not always mechanically 4, it can range analogically from minus value to a prodigious number and the crucial variable is the interdependent individual who works in the collaboration. Therefore, the purpose of this paper is to find how to reduce the collaboration risk through education and provide an intensive approach to the collaborative education policy for individuals in digital world. To have more reliable estimate of the effectiveness of specific collaborative learning skills, this paper is based on comprehensive overview of the interrelationship between technology and pedagogy. Methods The reflection on the core value and traits of millennial generations is a starting point of this study as they are standing unconventional revolutionary era with restrained transmission of traditional culture and values. The significant research results from US show the declining trend of deep collaboration skills of millennial generations and this paper analyzes the phenomenon as a logical reaction to avoid the collaboration risk from the Game Theory view, thereby could help us identify the collaborative learning and find out how educational policy and program craft it efficiently through various research synthesis of case studies from Professional Learning Community, Global Engagement and Social and Emotional Learning including group of procurement, one of most market-sensitive professionals. The study adopts both quantitative and qualitative approach of learning policy and trends including Asia, Australia, US and Europe, a survey of global organization such as OECD and UNICEF and professional groups which provide insights from experts, practitioners, and policy makers. Results The tense of education policy is not the present limited but encapsulated for the evolving future as the benefits and concerns of the evolving technology in the future for millennials are undeniably evident. Under any circumstances, our child’s physical, intellectual and emotional well-being is one of educators’ top concern and without a sense of individual well-being, the needs analysis of the students for quality education is a drifting promise for the future. The core value for millennial generations is well-being in digital world where automation is reshaping the world, causing career disruption and leading many people into hypercompetitive markets. Competitions through our histories have been stimulated deeper collaboration to overcome the challenge which means the requisition for more collaborative individuals is growing in hypercompetitive markets of today and the future. Implications The lack of clear direction and definition on future requisition for millennials’ well-being complicates its implementation. Therefore, the findings of this study suggest that developing social and emotional learning program is a priority since quality education depends on the development of collaborative individual and facilitating research-based collaborative teaching is in urgent need according to the recent research for our millennials. Collaboration expertise for students means that the number of differences doesn’t matter but it depends on how to resolve the differences. It means our students should be experienced in what it would be like and how to manage the collaboration risk through evidence-proven quality education program and in the end, the learning will transform the student’s life by performing their roles and responsibility based on collaborative relationship. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Αγγλική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.) » ΠΜΣ Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης » Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.