δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Οι συνέπειες της έλλειψης επικοινωνίας στην ομαδοποίηση των εκπαιδευτικών
Σε μία τόσο σύνθετη εποχή λόγω των συνεχών τεχνολογικών και οικονομικών εξελίξεων καθώς και την ανεξέλεγκτη ροή νέας πληροφορίας, οι οργανισμοί καλούνται να βασιστούν περισσότερο σε ομάδες παρά σε μεμονωμένα άτομα. Η παρούσα εργασία διερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις μορφές ομαδοποίησης και επικοινωνίας που αναπτύσσουν μεταξύ τους, την ποιότητα των μεταξύ τους σχέσεων καθώς και τις επιπτώσεις της έλλειψης επικοινωνίας στην αποτελεσματική λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων. Μέσα από δεκαπέντε ημιδομημένες συνεντεύξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας της Αττικής αναδεικνύεται ότι οι ομάδες των εκπαιδευτικών υστερούν ως προς ένα και βασικό στοιχείο, αυτό των κοινών στόχων. Αυτό είναι αποτέλεσμα της έλλειψης επικοινωνίας η οποία επιδρά αρνητικά στην ποιότητα της συνεργασίας που αναπτύσσουν, στις μεταξύ τους σχέσεις καθώς και στη συνολική λειτουργία του συλλόγου αφού δυσκολεύει τη σωστή λήψη αποφάσεων, προκαλεί συγκρούσεις και συχνά οδηγεί τους εκπαιδευτικούς στην απομόνωση.
(EL)
In a time period made complex by the constant technological and economic developments, as well as the massive influx of new information, organizations are called to depend more on groups rather than single persons. The current thesis examines the teachers’ perceptions towards the types of groups they form and the forms of cooperation that they develop, the quality of the relationships between the members of the teachers’ group, as well as the consequences of lack of communication. Through fifteen semi-structured interviews with primary school teachers in Attica, it is observed that teacher groups are lacking when it comes to one important element, that of common goals. This is the result of lack of communication, which negatively impacts the quality of their cooperation, their interpersonal relationships and the overall functioning of the teacher group, as it inhibits proper decision making, causes conflict and often leads teachers to isolation.
(EN)
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας ▶ Επιστήμες Υγείας Επιστήμη άθλησης
(EL)
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Γλώσσα και Λογοτεχνία Φιλολογία
(EL)
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
(EL)
Education - Sport science
(EN)
Ελληνική γλώσσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.) » ΠΜΣ Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης » Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Οι συνέπειες της έλλειψης επικοινωνίας στην ομαδοποίηση των εκπαιδευτικών
Οι συνέπειες της έλλειψης επικοινωνίας στην ομαδοποίηση των εκπαιδευτικών
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.