Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για εταιρεία πολυτελούς προϊόντος

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για εταιρεία πολυτελούς προϊόντος

Μιράμπογλου Φωτεινή (EL)
Miraboglou Foteini (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Στην παρούσα Διπλωματική εργασία αναλύεται ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για επιχειρήσεις πολυτελών προϊόντων και κυρίως για εταιρείες πολυτελών προϊόντων ένδυσης. Ειδικότερα αναλύονται οι νέες στρατηγικές Μάρκετινγκ και η συμπεριφορά του σύγχρονου καταναλωτή. Αναλύονται κυρίως οι ειδικές τεχνικές Μάρκετινγκ για την προβολή ειδών πολυτελείας ένδυσης. (EL)
This thesis paper analyzes the Strategic Marketing Planning for luxury product companies and specifically for luxury clothing companies. The new Marketing strategies are analyzed in particular, as well as the behaviour of the contemporary consumer. The special Marketing techniques for the promotion of luxury clothing are also analyzed (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης » ΠΜΣ Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα » Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.