Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht
Σκοπός της παρούσα εργασίας είναι η ανάλυση και η εφαρμογή της διδακτικής εφαρμογής της κυκλοποιημένης μάθησης στην ξένη γλώσσα για την προώθηση της επικοινωνιακής ικανότητος των μαθητών. Βασικός στόχος είναι η συσχέτιση των θεωριών μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας με την διδακτική πρακτική, καθόσον οι θεωρίες μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας επηρεάζουν άμεσα κάθε διδακτική διαδικασία και οι διδάσκοντες οφείλουν να στηρίζονται στις θεωρίες αλά και στα διδακτικά μοντέλα κατά την διδακτική τους πρακτική. Η συγκεκριμένη διδακτική προσέγγιση εστιάζει στην δομημένη θεωρία και διαφοροποιημένη διδακτική της γερμανικής ως ξένη γλώσσα.
(EL)
Diese Diplomarbeit befasst sich mit methodischen und didaktischen Prinzipien im Rahmen der Spracherwerbtheorien und besonders mit dem Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Daher fokussiert sie auf das Lernszenario des Stationelernens und seine verschiedenen Aktivitäten und Strukturen in einem differenzierten DaF-Unterricht.
(EN)
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht
Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.