Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht

Χριστοπούλου Ευτυχία (EL)
Christopoulou Eftychia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2020


Σκοπός της παρούσα εργασίας είναι η ανάλυση και η εφαρμογή της διδακτικής εφαρμογής της κυκλοποιημένης μάθησης στην ξένη γλώσσα για την προώθηση της επικοινωνιακής ικανότητος των μαθητών. Βασικός στόχος είναι η συσχέτιση των θεωριών μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας με την διδακτική πρακτική, καθόσον οι θεωρίες μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας επηρεάζουν άμεσα κάθε διδακτική διαδικασία και οι διδάσκοντες οφείλουν να στηρίζονται στις θεωρίες αλά και στα διδακτικά μοντέλα κατά την διδακτική τους πρακτική. Η συγκεκριμένη διδακτική προσέγγιση εστιάζει στην δομημένη θεωρία και διαφοροποιημένη διδακτική της γερμανικής ως ξένη γλώσσα. (EL)
Diese Diplomarbeit befasst sich mit methodischen und didaktischen Prinzipien im Rahmen der Spracherwerbtheorien und besonders mit dem Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Daher fokussiert sie auf das Lernszenario des Stationelernens und seine verschiedenen Aktivitäten und Strukturen in einem differenzierten DaF-Unterricht. (EN)

Γλώσσα – Λογοτεχνία

Γλώσσα – Λογοτεχνία (EL)
Language – Literature (EN)

Γερμανική γλώσσα

Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.