Πλάνο μάρκετινγκ εταιρίας αθλητικών ειδών στην Ελλάδα : Η περίπτωση της «Adidas Hellas»

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πλάνο μάρκετινγκ εταιρίας αθλητικών ειδών στην Ελλάδα : Η περίπτωση της «Adidas Hellas»

ΓΚΟΤΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (EL)
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ (EL)
GKOTSIS NIKOLAOS (EN)
DIMITRIOU NATALIA (EN)

born_digital_graduate_thesis
Πτυχιακή Εργασία (EL)
Graduate Thesis (EN)

2021


Περίληψη Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης, ήταν να διερευνήσει και να προσδιορίσει τα στοιχεία και τις προδιαγραφές ενός αποτελεσματικού πλάνου μάρκετινγκ μιας εταιρείας αθλητικών ειδών στην Ελλάδα. Επίσης, να καθορίσει τις κατευθυντήριες γραμμές αυτού του πλάνου μάρκετινγκ και τις στρατηγικές που πρέπει να εφαρμοστούν, για την υλοποίηση του. Για την εξυπηρέτηση του σκοπού αυτού διερευνήθηκε και αναλύθηκε, το πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας «Adidas Hellas». Μεθοδολογία: Στην παρούσα μελέτη περίπτωσης, χρησιμοποιήθηκε η ερευνητική μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου. Για την υλοποίηση της, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε σχετικά βιβλία, επιστημονικά άρθρα και ιστοσελίδες, γενικά για το μάρκετινγκ αθλητικών ειδών και για τα πλάνα μάρκετινγκ αθλητικών οργανισμών, αλλά και σε εσωτερικά έγγραφα και αρχεία της ίδιας της εταιρίας. Αποτελέσματα: Τα στοιχεία της έρευνας έδειξαν, ότι ένα αποτελεσματικό πλάνο μάρκετινγκ μιας εταιρείας αθλητικών ειδών, πρέπει να ορίζει με σαφήνεια τη φιλοσοφία και τους στόχους του οργανισμού. Θα πρέπει επίσης να ερευνά την κατάσταση και τις συνθήκες της αγοράς και να εφαρμόζει το μίγμα μάρκετινγκ, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων, να διαθέτει ένα καλά οργανωμένο δίκτυο διανομής, να ακολουθεί ανταγωνιστικές στρατηγικές τιμολόγησης και να προωθεί τα προϊόντα με όλα τα σύγχρονα μέσα προώθησης. Στα πλαίσια της προώθησης, θα πρέπει να φροντίζει και για τη δημιουργία μιας καλής εταιρικής εικόνας, αναλαμβάνοντας δράσεις ΕΚΕ και χορηγίες που προωθούν το κοινωνικό όφελος. Επίσης, πρέπει να πραγματοποιεί την ανάλυση SWOT και να επενδύει στην καινοτομία, λανσάροντας νέα προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών. Τέλος, το πλάνο μάρκετινγκ της «Adidas Hellas», ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός επιτυχημένου πλάνου μάρκετινγκ, όμως για να διασφαλιστεί η επιτυχία νέων προϊόντων, η εταιρεία πρέπει να συνεχίσει να εφαρμόζει ένα αποτελεσματικό πλάνο μάρκετινγκ και αποτελεσματικές στρατηγικές εφαρμογής και ελέγχου. Το σχέδιο και η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να αξιολογούνται κατά καιρούς, ώστε να προσδιορίζεται η αποτελεσματικότητά τους. (EL)
Abstract Purpose: The purpose of the present study was to investigate and identify the elements and the requirements of an effective marketing plan of a sports products company in Greece, along with the determination of the guidelines of a marketing plan and the strategies that must be used to implement this plan. In order to serve this purpose, the marketing plan of "Adidas Hellas" was investigated and analyzed. Methodology: In the present case study the content analysis method was used. For the implementation of the study, a thorough research was carried out in relevant books, scientific articles and websites, relevant to marketing plans of sports organizations, and also in internal documents and archives of the "Adidas Hellas" company itself. Results: The results of the research showed that an effective marketing plan of a sports products company should clearly define the philosophy and goals of the organization. It must also contain the market research and the conditions prevailing in the market and apply the marketing mix, emphasizing on the quality of products, have a well-organized distribution network, follow competitive pricing strategies and promote the products with all modern means of promotion. In the context of promotion, it should also take care of creating a good corporate image, undertaking CSR actions and undertaking sponsorships initiatives that promote social benefit. The marketing plan, must also carry out the SWOT analysis, Moreover, the marketing plan should invest in innovation, launching new products that meet the modern needs and requirements of consumers. Also, from the research data, it emerged that the "Adidas Hellas" marketing plan meets the requirements of an effective marketing plan. However, to ensure the success of new products, the company must continue to implement an effective marketing plan and control strategies. The marketing plan and the strategies must be evaluated from time to time to determine their effectiveness. (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού » Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.